مطلب ازاد

ساخت وبلاگ

ورق روغنی در اصفهان

ورق های روغنی ، ورق هایی هستند که در مرحله نورد گرم تولید می شوند .اما ورق هایی هستند که در مرحله نورد سرد به تولید میرسند که به آن ها ورق های سیاه گفته می شوند .دز ورق روغنی اصفهان از ورق سیاه استفاده می شود.این ورق های روغنی مقاومت بالا و ظاهر خوبی دارند که در صنعت جایگاه ویزه ای دارد. در ورق روغنی اصفهان  از اندازه ها و رنگ های مختلف تولید میشود .این ورق ها  در صنعت ساخت و ساز کاربرد فراوانی دارد از جمله : صنعت خودرو سازی ، ساختن انواع تابلو و… کاربرد دارند . دسته بندی ورق های روغنی بستگی به نوع آلیاژ و حرارتی که میبیند دارد که به ورق های معمولی ، ورق های نیمه کشش و ورق های فوق کشش نامیده می شوند. از لحاظ قیمت اگر ضخامت ورق آهن سیاه کمتر باشد مثلماٌ قیمت ورق آهن سیاه بیشتر می شود . ورق های روغن در بازار ایران پرکاربردتر هستند.

ورق سیاه در اصفهان

وقتی ورق های فولادی حرارت میبیند و در  دو حالت تقسیم میشوند در مرحله تولید که به آن ها ورق نورد گرم و و ورق نورد سرد گفته می شود . ورق سیاه در اصفهان ورق هایی تولید میکنند که ضخامت کم و در مرحله نورد گرم تولید میشوند. ورق سیاه صاف و صیقلی است . در مرحله  نورد گرم ورق ها ی فلزی در دمای بالا ذوب و تولید می شوند که  در این مرحله  ظاهر ورق ها به رنگ مات در می آید . به همین خاطر در بازار به آن ورق سیاه گفته می شود.ورق سیاه در اصفهان برای استفاده در صنعت ورق ها را تولید و به بازر عرضه می کند .ورق سیاه را در دو حالت فابریک و رول می توان مورد بررسی قرار داد.در روش فابریک می توان  ابعاد و اندازه های متفاوت بسته به سفارش مشتری آن ها را تولید کرد. در روش رول عرض معینی دارد و مشتری به تناسب نیازش ورق را برش میزند و آن را مورد استفاده قرار می دهد.

 

ورق گالوانیزه در اصفهان

وقتی آهن در معرض آب و اکسیژن قرار گیرد زنگ می زند . که این زنگ زدگی باعث می شود که عمل اکسایش در آهن ایجاد شود . برای اینکه آهن زنگ نزد و عمل اکسایش صورت نگیرد . سطح ورق را با فلز میپوشانند که ورق گالوانیزه در اصفهان آن را تولید و به بازار عرضه می کند.ورق های گالوانیزه به سه دسته تقسیم می شوند که تفاوت آن ها در شکل گیری کریستال گالوانیزه است که روی ورق قرار میگیرد. که میزان سرعت سرد کردن ورق می تواند در شکل گیری کریستال موثز باشد و به شکل های متفاوت تبدیل می شوند . این عمل باعث می شود زنگ زدگی در آهن از بین برود . ورق های گالوانیزه بین آهن و روی قرار می گیرد ورق گالوانیزه در اصفهان انواع ورق ها را متناسب با نیاز مشتری تولید می کند . اگر آهن در محیط های مرطوب باشد زودتر زنگ میزند. گالوانیزه باضخامت های متفاوتی برای این منظور تولید می شود.

 

ورق آجدار در اصفهان

از ورق های نورد گرم میتوان ورق آجدار تولید کرد . در ورق آجدار اصفهان کوره به حرارت مشخص شده می رسد و طی عملیاتی که در کوره صورت می پذیرد ورق آجدار تولید می شود.این ورق ها به دو شکل آجدار فابریک و پرسی به بازار عرضه می شود.ورق های آجدار را میتوان تغییر شکل داد. ورق آجدار اصفهان دارای استحکام بالایی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. طول این ورق ها کوتاه است اگر بخواهیم طول آن ها را بلند تر کنیم باید ورق های آجدار را باهم جوش دهیم. ورق های آجدار در سطوح شیب دار از سُر خوردن افراد جلوگیری می کند .این ورق ها از استحکام بیشتری نسبت به سایر محصولات برخوردار است.از ورق آجدار در راه سازی ، ساخت حفاظ برای مناطق نظامی و زندان ها و … هم مورد استفاده قرار می گیرد .

 

ورق کرکره رنگی در اصفهان

یکی از روش های فرم دهی ورق های گالوانیزه ورق کرکره ای می باشد. کاربرد ورق .کرکره ای در سقف های شیروانی است . که به شکل موج های دایره ای شکل وجود دارد که به آن ورق سینوسی هم گفته می شود.ورق کرکره رنگی در اصفهان ضد زنگ و ضخامت مناسبی دارد .ورق پایه ای که در تولید این محصول به کار می رود ورق گالوانیزه است. ورق کرکره کاربردهای زیادی دارد که مهم ترین ها برای پوشش سقف سوله های صنعتی ، ورزشی ، تولیدی ، برای پوشش سقف پارکینگ ها و سایبان و ...مورد استفاده قرار می گیرد . ورق کرکره رنگی در اصفهان  از لحاظ قیمت و کیفیت از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

ورق استیل در اصفهان

ورق های استیل خصوصیت زنگ نزدنش باعث میشود که تقاضا برای این محصول بالا برود . ورق استیل در اصفهان  با قیمت مناسب نسبت به شهر های دیگر این کالا را در اختیار مشتریان قرار می دهد .استیل در واقع همان فولاد ضد زنگ است که جزو بهترین محصولات و متنوع ترین آن ها است . ورق های استیل کاربردهای زیادی در اتصالات فولادی ، کارخانه های تولید مواد غذایی و بهداشتی  و… دارند . ورق های استیل برای سرویس های آب مورد استفاده قرار می گیرد . ورق استیل در اصفهان از کیفیت بالایی برخورد است. شیرآلات منازل و ظرف و ظروف و بسیاری از لوازمی که روزانه با آن ها سر و کار داریم از ورق های استیل استفاده شده است.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 145 تاريخ : يکشنبه 23 شهريور 1399 ساعت: 16:44

خرید تجهیزات تصفیه خانه

تصفیه خانه به فرایندهایی گفته می‌شود که طی آن مواد شیمیایی نامطلوب، آلاینده‌های بیولوژیکی، جامدات معلق و … از آن ماده مثل آب حذف می‌شوند و برای همین موضوع خرید تجهیزات تصفیه خانه مورد اهمیت قرار دارند. با توجه به رشد جمعیت و توسعه صنایع کشور و محدودیت های تامین آب های صنعتی، کشاورزی و شرب، خرید تجهیزات تصفیه خانه  با هدف برای طراحی، تامین و اجرای سیستم های پیشرفته تصفیه خانه بهداشتی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و این گروه با بکر گیری از باکیفیت ترین تجهیزات تصفیه خانه را عرضه می کند.

 

خرید تجهیزات هوادهی

در هوادهی به منظور اختلاط مکانیکی محتوبات استخرها و همچنین اکسیژن دهی به آنها، موضوع خرید تجهیزات هوادهی از اهمیت زیادی برخوردار هست که کاربرد فراوانی در تصفیه خانه و لاگون های هوادهی دارد. از دیگر مزایای هوادهی متعادل کردن لایه های حرارتی و غذایی نیز می شود همچنین عمل هوادهی پسمان های سمی که به صورت گاز در آب محلول هستند را خارج می کند که با خرید تجهیزات هوادهی می توانید کارآیی مجموعه را افزایش دهید

 

خرید تجهیزات آشغالگیر

تجهیزات اشغالگیر یک فرآیند تصفیه فیزیکی می باشد که خرید تجهیزات آشغالگیر در اکثر تصفیه خانه ها به کار میرود.برای حذف و جداسازی مواد شناور و جامد بکار می رود که با خرید تجهیزات آشغالگیر آلودگی فاضلاب خام کاهش می یابد که با استفاده از توری ها و یا شیکه های میله ای بکار رفته است. میله های بکار رفته از در آشغلگیری در دو حالت ریز و درشت تقسیم بندی می شود که از نظر ساختار به صورت دستی و مکانیکی طبقه بندی می شود.

 

خرید تجهیزات زنجیر استنلس استیل

زنجیر استنلس استیل یا زنجیر صنعتی به قطعه ای جهت انتقال قدرت و نیرو در انواع ماشین آلات بکار می رودُ گفته می شود. خرید تجهیزات زنجیر استنلس استیل برای در گیر شدن در چرخ دنده ها وظیفه انتقال نیرو را بر عهده دارد. امروزه با خرید تجهیزات زنجیر استنلس استیل می توانید به راحتی قدرت مکانیکی را از جایی به جای دیگر با کمترین هزینه انتقال داد. برای محافظت از زنجیر ها از پوشش گالوانیزه بکار می رود که باعث افزایش عمر کاری زنجیر می شود. از جمله ویژگی های این زنجیرهای صنعتی تحمل بار کششی بیشتر و مقاوم در برابر حرارت ، خوردگی و زنگ زدگی می باشد.

 

چربی گیر DAF 

شناور سازی با هوای محلول (DAF) یکی از روش‌های چربی گیری فاضلاب  بحساب می آید که در اصل بر اساس هوای محلول اجرا می شود. در زمانی که چربی به صورت امولسیون باشد و یا وزن مخصوص آنها در حدی باشد که بصورت شناور باشد؛ از چربی گیر DAF به صورت هوای محلول استفاده می شود. روش چربی گیر DAF برای جداسازی مواد از طریق وارد کردن حباب‌های ریز هوا به داخل مایع  صورت می گیرد بنابراین حباب های کوچک به سطح حوضچه آمده و ذرات سبک نظیر چربی و روغن را با خود به سطح هدایت می کنند

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 159 تاريخ : يکشنبه 23 شهريور 1399 ساعت: 16:33

خدمات شبکه در اصفهان

تکنولوژی شبکه به سرعت درحال رشد است. مدت هاست که جمع آوری  اطلاعات و پردازش آن توسط کامپیوتر انجام میشود. بعلاوه،کامپیوتر در پخش اطلاعات وبرقراری ارتباطات ازطریق شبکه های کامپیوتری نقش مهمی را ایفامی کند. شما با استفاده از نصب و راه اندازی شبکه کامپیوتر خود قادر به ارسال و دریافت اطلاعات از کامپیوتر دیگرهستید. خدمات پشتیبانی شبکه عبارتند از: عرضه کننده خدمات شبکه در اصفهان  ، عرضه کننده خمات سرور و دیتاسر ،خدمات امنیت شبکه ،عیب یابی شبکه ،ایجاد شبکه جدید وارتقای شبکه موجود، معمولا افراد متخصص ویا مجموعه های سازنده خدمات شبکه در اصفهان پس از نصب و راه اندازی به مشتریان خود خدماتی را عرضه می کنند

 

راه اندازی شبکه در اصفهان

راه اندازی شبکه در اصفهان بهتر است توسط افرادی صورت بگیرد که تجربه کافی در این راستا دارند. حال مجموعه پرونت باداشتن تجربه کافی در خصوص نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری اجراکننده مناسبی درجهت عرضه خدمات از ابتدای راه اندازی شبکه های سازمانی و خصوصی است.خدمات این مجموعه براساس نیاز سازمان ها و داشتن داشتن شبکه مناسب تعیین خواهد شد وپس از راه اندازی شبکه در اصفهان پشتیبانی از طریق امنیت سازی و بروز رسانی شبکه های سازمان شما انجام میشود.

 

خدمات ویپ در اصفهان

خدمات ویپ در اصفهان، از شبکه های کامپیوتری موجود شما به عنوان بستر تلفن جدید شما استفاده خواهد شد ، بنابرین محدودیت های فیزیکی شما کاملا از بین خواهد رفت . دراین روش شما به راحتی می توانید دفاتر خود را در کلیه نقاط جهان افتتاح نمائید. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از اینکه مبلغی را صرف خرید مراکز تلفن سنتی پاناسونیک یا دیگر مارک های موجود در بازار، با محدودیت های خاص آن کنید بهتر است از کارشناسان خدمات ویپ در اصفهان امکانات ویژه و بسیار زیاد سیستم های ویپ را نیز جویا شوید و در نهایت نسبت به خرید دستگاه مناسب تر خود اقدام کنید .

 

خدمات VOIP  در اصفهان

ویپ (VOIP) مخفف کلمه  Voice over IP است . به زبان ساده ،  ویپ عبارت است از راه اندازی تلفن سانترال یک شرکت بروی بستر شبکه های کامپیوتری بدون نیاز به سیم کشی های اضافه تر.زمانی که خدمات VoIP برای اولین بار در اواخر دهه ۱۹۹۰ و اوایل ۲۰۰۰ وارد بازار شد، توانست بازار ارتباطات تلفنی را دگرگون کند. اگر چه برخی افراد خدمات VOIP در اصفهان  را رقیبی برای تلفن های سنتی می دانند، اما امروزه این روش توانسته است تا حد بسیار زیادی فراتر از تلفن های سنتی عمل کند . خدمات VOIP در اصفهان  شامل : امکان استفاده  وسیعی از قابلیت های جالب، پر کاربرد و پیشرفته می باشد که بسیاری از آنها ممکن است توسط فروشندگان ویپ به صورت رایگان عرضه شوند. ارتباط بین شعب ، کاهش هزینه های مکالمات تلفنی ، اتصال سیستم تلفنی به راه‌کارهای نرم افزاری

 

تلفن های تحت شبکه در اصفهان

جهت برقراری کنفرانس های  3 طرفه می توانید به راحتی از تلفن های تحت شبکه در اصفهان   استفاده نمایید و از کیفیت صدای HD آن لذت ببرید .تلفن های تحت شبکه در اصفهان با امکانات فراوان طراحی شده وکاملا کاربردی طراحی شده است و برای کاربران امکان استفاده از امکانات فوق العاده در کنار سادگی کاربرد را مهیا می نماید.

 

راه اندازی سرویس ویپ در اصفهان

یکی از اصلی ترین کاربردهای فناوری  ویپ انتقال خط تلفن بر روی اینترنت است. با فناوری ویپ انتقال خط تلفن معمولا با کمترین هزینه ممکن انجام می شود. شرکت پرونت : عرضه کننده خدماتی از قبیل راه اندازی سرویس ویپ در اصفهان  سیستم ویپ و تجهیزات شبکه و نصب ویپ و راه اندازی شبکه وایرلس و ... فناوری اطلاعات معین ارائه دهنده خدمات ویپ در سراسر کشور.مشاوره ،نصب و راه اندازی سرویس ویپ در اصفهان برای نصب و راه اندازی سیستم تلفن گویا با ما تماس بگیرید. همچنین، می توانید از کارشناسان فنی ما جهت خرید و راه اندازی سیستم ویپ به رایگان مشاوره بگیرید.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 164 تاريخ : يکشنبه 23 شهريور 1399 ساعت: 16:17

پمپ وکیوم

یکی ار ابزار هایی که در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارد پمپ وکیوم می گویند .این پمپ ها انواع گوناگونی دارد  که برای هدف های مختلف و کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ کارایی و بازدهی زیادی دارد و همچنین دارای پیچیدگی زیادی هم می باشد .پمپ وکیوم از گذشته تا به امروز پیشرفت و رشد بیشتری پیدا کرده است .از این پمپ ها در وسایل خانه از جمله جارو برقی استفاده می شود .هچنین این پمپ را می توان در اتاق عمل پزشکی که دستگاه های وکیوم خون ریزی محل را جمع آوری می کنند کاربرد دارد. این پمپ ها بر اساس نیاز دارای تنوع بسیاری است .در این دستگاه های دارای پمپ وکیوم می توان از دو فاکتور مهم آن ها را بررسی کرد یکی حجم ویوم و دیگیری قدرت مکش آن . و همچنین از متر مکعب برای واحد اندازه گیری پمپ وکیوم استفاده می شود .برای خرید این دستگاه ها باید به این دو فاکتور مهم توجه ویزه داشت .

 

 تعمیر پمپ وکیوم

شرکت مریک دارای متخصصانی است که خدماتی نظیر تعمیر پمپ وکیوم  و تمام دستگاه های تعمیر شده که کارت گارانتی دارند را انجام می دهند. و همچنین اگر نیاز باشد کارشناسانی را به محل جهت بررسی دستگاه ها می فرستد. حتی به پمپی که تعمیر می شود گواهی و گارانتی تعلق می گیرد . کارشناسان تعمیر پمپ وکیوم شزکت مریک قادر خواهند بود پمپی که برای تعمیر آورده اید را به همان شرایطی که در کارخانه تولید شده است بازگرداند.همچنین شما مشتری عزیز می توانید پمپ تعمیر شده خود را در همین محل تست کنید و از عملکرد آن مطمعن شوید. شرکت ما دارای تیم متخصص و کارپشته ای دارد که برای رضایتمندی مشتریان عزیز دستگاه وکیوم تعیمری را در سریع ترین زمان و همراه گارانتی تحویل می دهد .همچنین در طراحی انواع وکیوم می توانید به سایت ما مراجعه کنید و از پمپ های وکیوم دیدن کنید.

 

پمپ خلا

ابزاری که مولکول های هوا را تخلیه می کند یک فشار منفی ایجاد می کند که خلا نسبی است به این ابزار پمپ خلا می گویند . البته برای بعضی از کارها بیشتر از یک پمپ استفاده می شود .اگر بخواهیم به میزان خلا بیشتری برسیم بسیار دشوار است باید همه مواد به شکلی واکنش نشان میدهند وقتی در معرض خلا قرار می گیرند .اگر از پمپ خلا های به صورت سری استفاده کنیم یا از روش های مختلف دیگر می توانیم به پمپ خلا  بالاتری دست یابیم . برای اینکه از میزان تولید گاز در رسیدن به خلا کاسته شود باید از موادی استفاده کنیم که در دمای بسیار بالایی پخته شده باشد .آب در این پمپ ها خیلی نقش بسزایی دارد . به یک پمپ خنک کننده احتیاج دارد که پمپ آب است. برای اینکه بخواهیم به فشار های پاینتر دست یابیم باید از پمپ های وکیوم روغنی استفاده کنیم.

ساکشن مرکزی

ساکشن مرکزی کاربرد زیادی در بیمارستان ها و در داروساری و همچنین در مصارف صنعتی دارد . ساکشن ها به دو صورت مورد استفاده قرار می گرند .ساکشن مرکزی با توجه به نوع کاربردش به صورت یک پمپ ، دو پمپ  و حتی سه پمپ هم مورد استفاده قرار می گیرد . قدرت مکش این ساکشن ها مثل جارو برقی عمل می کند . بعضی از این دستگاه ها در دندانپزشکی ها کاربرد دارد  و برای این منظور تولید و طراحی می شود که در آن دستگاه با حذف آب و افزایش مکندگی طراحی می شود .این ساکشن ها مزایای زیادی دارند ازجمله مصرف عمومی آب را به حداقل میرساند و برای جراحی های بلند مدت در دندانپزشکی کاربرد دارد . همچنین به صورت مستقیم و همزمان عمل تخلیه را به صورت اتوماتیک انجام می دهد. این دستگاه ها دارای دو سال گارنتی می باشد که شما می توانید از خدمات ان استفاده کنید .

 

پمپ وکیوم آزمایشگاهی

پمپ وکیوم آزمایشگاهی در صنایع مختلف کاربرد دارد . این پمپ ها دارای انواع بسیار مختلفی می باشند . که هر کدام از نوع آن برای کاربرد خاصی طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرد . این پمپ ها تولید خلا در محیط مورد نظر را انجام می دهد . با درجه های مختلف و شزایط مختلف مورد انجام قرار می گیرد . ممکن است پمپ وکیوم آزمایشگاهی در بالاترین درجه ممکن انجام شود و حتی ممکن است بعضی از آن ها در درجه های  کمتری انجام شود . اگر بخواهیم با درجه بالاتری صورت گیرد باید از دو یا سه پمپ به صورت ترکیبی استفاده کنیم . این پمپ ها بر اساس میزان فشار به دو دسته تقسیم می شند . پمپ های اولیه  و پمپ های ثانویه ؛ پمپ های ثانویه را تقویت کننده هم می نامند . پمپ های وکیوم آزمایشگاهی بر اساس مراحل وکیوم هم تقسیم بندی می شوند که به صورت پمپ های تک مرحله ای دارای سوپاپ و پمپ های دو مرحله ای می باشد . این پمپ ها در اندازه و ابعاد های مختلف به منظور هدف های مختلف طراحی و تولید می شوند .

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 120 تاريخ : يکشنبه 23 شهريور 1399 ساعت: 15:42

خرید پروفیل در اصفهان

برای افرادی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت می کنند خرید پروفیل به دلیل اینکه نقش بسزایی در زمینه صنایع ساختمانی و صنعتی دارد بسیار مهم است. خرید پروفیل در اصفهان به دلیل وجود رقبای بسیار بزرگ و نامی در این عرصه همیشه کاری مشکل بوده است. مجموعه هایی در این زمینه موفق بوده اند که توانسته اند در کنار رضایت مشتری بحث کیفیت خود را هم ارتقا دهند. قبل از خرید پروفیل باید حتما به یکسری از نکات توجه کرد اما مهمترین نکته کارایی نوع پروفیل خریداری شده است.پروفیل ها انواع مختلفی دارند از جمله صنعتی، ساختمانی، گالوانیزه، مبلی و پروفیل های باز است. بیشترین کارخانه های تولیدی پروفیل در اصفهان و تهران قرار دارند. اگر قصدخرید پروفیل در اصفهان داشته اید حتما با نام کارخانه هایی مانند: پروفیل آسیا، نیکان پروفیل، بهفلز، علویجه برخورد کرده اید.

 

خرید نبشی در اصفهان

نبشی ها جز پروفیل هایی هستند که سطح مقطع L شکلی دارند. برای خرید نبشی در اصفهان  قبل از هر اقدامی ابتدا نوع نیاز خود را شناسایی کنید. اگر هم دی این زمینه کاملا مطمئن نیستید می توانید با واحد فروش مجموعه شاهین فلز سپاهان تماس گرفته تا راهنمایی های لازم را برای خرید بهتر به شما ارائه دهند. علت این امر وجود نبشی های فولادی در دو دسته پرسی وفابریک می باشد. نوع فابریک آن همانطور که از اسمش پیداست بصورت نهایی از خط تولید خارج و به فروش می رسد. نوع پرسی هم ورقی به طول 6 متر است که قابلیت خم شدن از عرض را دارد و به شکل نبشی است. البته خرید نبشی در اصفهان  فقط معطوف به این دو نمونه نیست بلکه هنگام خرید یا در پروژه های ساختمانی با اصطلاح بال مساوی و بال نامساوی هم آشنا خواهید شد.

خرید میلگرد در اصفهان

محصولات فولادی که سطح مقطع دایره ای شکل دارند و نسبت طول به قطرشان زیاد است میلگرد می گویند. برای خرید میلگرد در اصفهان  خوشبختانه ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان این محصول را در اختیار داریم و آن هم کارخانه ذوب آهن اصفهان است. در حال حاضر برای خرید، میلگرد با قطر 6 تا 32 میلی متر در بازار موجود است و میلگرد با قطرهای بالاتر را باید سفارش داد. البته قطرهای کمتر از 10 میلی متر بصورت کلاف هم تولید می شوند. برای  خرید میلگرد در اصفهان یا هر جای دیگری که باشید می توانید براحتی وزن میلگرد مجموعه ای که قصد خرید آن را دارید محاسبه کنید چون وزن است که بروی قیمت میلگرد تاثیر گذار است.

خرید تیرآهن در اصفهان

شاید شما هم هنگام خرید تیرآهن در اصفهان با سوالات بسیار زیادی برای داشتن یک خرید با کیفیت و مناسب مواجه شده اید. همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت تیرآهن با توجه به وزن آن است که محاسبه می شود. ممکن است شما دو مدل تیرآهن با مشخصات فنی و کیفیتی یکسان ولی وزن متفاوت داشته باشید که حتی تیرآهن سبک تر هم بتواند نیاز شما را برآورده سازد ولی اقدام به خرید تیرآهن سنگین تر کرده اید و هزینه ی بیشتری در پروژه مصرف شده. برایخرید تیرآهن در اصفهان شما با دو استاندارد مواجه هستید. استاندارد  IPEکه متعلق به ایران و کشورهای اوروپایی است و ابتدا و انتهای این محصول دارای سطحی یکسان است و  استاندارد INPکه متعلق به کشور روسیه و چین است که ابتدای این محصول نسبت به انتهای آن نازکتر است و شما شیب ملامی را بروی سطح آن مشاهده خواهید کرد.

خرید تسمه فولادی در اصفهان

اکثر فولادهای آلیاژی که سطح مقطع مستطیلی دارند و بصورت تسمه وارد بازار می شوند. خرید تسمه فولادی در اصفهان  به منظور ساخت اداوات کشاورزی، تجهیزات حمل و نقل و .. مورد استفاده قرار می گیرد. در تسمه ی فولادی اختلاف عرض با ضخامت را شاهد هستیم. در دو نوع فابریک و ماشین کاری شده تولید می شوند که نوع ماشینکاری شده گرانتر است. این نوع تسمه به هر دو صورت گرم و سرد تولید می شود اما به خرید تسمه فولادی در اصفهان روش نورد سرد در جاهایی که نیاز به استحکام بحرانی و تلوارنس کمتر است مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این نوع تسمه فولادی شامل نوع گالوانیزه، استنلس استیل و آلومنیومی نیز هست. که نوع گالوانیزه و استنلس استیل آن کاربرد بیشتری دارد. نوع استیل آن استحکام بسیار عالی در دماهای بالا و خاصیت غیر مغناطیسی دارد.

 

خرید پروفیلz در اصفهان

به طور کلی پروفیل ها به دو دسته باز و بسته تقسیم می شوند. نوع باز شامل نبشی ها، تیرآهن و میلگرد و نوع بسته قوطی و انواع پروفیل درب و پنجره است. ممکن است در هنگام خرید با واژه محصولات دسته دوم برخورد کنید که این لفظ به طور عامیانه در بازار بسیار کاربرد دارد. خرید پروفلz در اصفهان  بیشتر برای سقف سالن های ورزشی، سوله ها، انبار یا پارکینگ های بزرگ کاربرد دارد. در نمای بیرون ساختمان از پروفیل هایی با جنس چوبی یا ام دی اف استفاده می شود. از مزایای استفاده از این نوع پروفیل می توان به وزن سبک،استحکام بالاکه می توان از آن به عنوان تکیه گاه استفاده کرد و نصب راحت و قیمت رقابتی آن اشاره کرد، برای نصب آن ماشین آلات مختلفی نیاز نیست . این نوع پروفیل از ورق فولادی گالوانیزه نورد سرد تولید می شود.بسته به نیاز خریدار حتی می توان بروی آن سوراخ هایی برای اتصال با پرچ اختصاص داد. خرید پروفلz در اصفهان  به منظور یکپارچه سازی سازه ها با اسکلت فلزی است.

 

خرید رول ورق در اصفهان

بیشترین علت خرید رول ورق در اصفهان  برای مصرف در صنایعی مثل پل، صنایع سنگین، سازه های فلزی و اتومبیل سازی است. یکی از کارخانه های تولیدی این محصول با نام شرکت فولاد مبارکه در این شهر واقع شده است. این محصول در بین محصولات فولادی از اهمیت بالایی برخوردار است که علت آن کارکرد فراوانی است که در صنعت دارد. خرید رول ورق در اصفهان   به دلیلی شرایط ناپایدار ارزی بصورت روزانه محاسبه می شود که این محدود به این استان نبوده و در همه جا حتی استان خوزستان که مجموعه فولاد اکسین را در دل خود دارد نیز از این قائده مستثنی نیست. معمولا حداقل تنا در نظر گرفته شده برای باربری از شهر مبدا(اصفهان یا اهواز) 23 تن است. یکسری نیز خریدهای خود را از انبارهای واقع در تهران انجام می دهند تا تناژ کمتری را سفارش دهند. بارگیری این محصول به دو صورت خوابیده و ایستاده صورت میگیرد در نوع خوابیده امکان تخلیه فقط با جرثقیل امکان پذیر است اما در نوع ایستاده امکان تخلیه بار با لیفتراک ممکن است پس بهتر است با توجه به امکانات و محل تخلیه بار این مورد را حتما در نظر داشته باشید.

خرید ناودانی در اصفهان

یکی از پروفیل های u شکل صنعت که در انواع مختلف با کاربردهای متفاوت یافت می شود ناودانی نام دارد. در بازار خرید ناودانی در اصفهان  با دو دسته ناودانی پرسی و فابریک مواجه خواهید شد. البته روش نورد این محصول نیز در دسته بندی آن ها تفاوت ایجاد کرده و باعث بوجود آمدن نوع مشبک و ساده آن می شود. ناودانی ساده به روش نورد گرم و توسط ورق گرم تولید می شود اما ناودانی مشبک به هر دو صورت گرم و سرد تولید می شود. اگر قصد خرید ناودانی در اصفهان  یا هر استان دیگر را دارید باید توجه داشته باشید که عوملی چون وزن، زمان تولید، کاربرد، سبک یا سنگین بودن محصول همگی در قیمت نهایی آن موثر خواهد بود. ناودانی به صورت شاخه ای و مقدار طول موجود در بازار 6 و 12 متری است در این حالت اگر نیاز به طولی بیشتر یا کمتر از این میزان بود باید از طریق روش هوا برش یا فرز برش در سطح آن ایجاد و به طول مورد نظر رسید. از جمله برندهای با کیفیت تولید داخلی می توان به گروه صنعتی شکفته، شرکت فولاد البرزایرانیان (فایکو)، گروه فولاد البرز غرب ابهر، فولاد ناب تبریز.

 

خرید ورق در اصفهان

یکی از پرکاربردی ترین زیر دسته های فلزات ورق های فولادی هستند. فلزی مسطح که از فولاد یا هر فلز دیگر ساخته شده است.تمامی فلزات دارای استانداردهای مشخصی هستند که این شناخت می تواند به شما در خرید ورق در اصفهان کمک کند.می توانید حتی قیمت ها را در سایت های مختلف پک کرده تا بسته به نوع نیاز و بودجه در نظر گرفته شده بتوانید بهترین خرید را داشته باشید صحبت با کارشناسان فروش را هرگز فراموش نکنید چون در انتخاب بهتر محصول متناسب با نیاز شما می توانند یاری دهنده باشند. هنگام خرید ورق در اصفهان بیشترین استانداردهایی که با آن مواجه خواهید شد عبارتند از: استاندارد DIN آلمان که بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده، استاندارد ASTM آمریکا و  استاندارد گوس روسیه که به ندرت در ایران یافت می شود. تنوع ورق های فولادی بسیار زیاد هستند و همین تنوع زیاد باعث فروش بالای محصول شده چون متناسب با نیازف کاربری، سلیقه مشتری محصول تولیدی یافت می شود. تعدادی از نمونه های ورق های فولادی عبارتند از: ورق گالوانیزه، ورق رنگی، ورق اسید شوئی، ورق روغنی، ورق استیل، ورق سیاه یا ورق نورد گرم،  ورق آجدار است.

 

خرید پروفیل قوطی در اصفهان

مهمترین کارخانه های تولید پروفیل قوطی در اصفهان  و تهران واقع شده است. بیشترین خرید پروفیل قوطی در اصفهان  و دیگر شهرهای کشورمان  برای صنایعی مثل: ساختمان سازی، خودرو سازی ، تولید لوازم پزشکی تولید لوازم خانگی ، تولید لوازم آموزشی و .. اشاره کرد. برای مثال در ساختمان سازی از پر.فیل قوطی در ساخت سقف کاذب، نرده، پایه های میز و صندلی در و پنجره می توان استفاده کرد. پروفیل قوطی در جنس های مختلفی تولید می شود از جمله آهنی، استیل و آلمنیومی که نوع آهنی آن جز بیشترین  خرید پروفیل قوطی در اصفهان  می باشد. از دیگر مشخصات قوطی پروفیل ضخامت آن است که در اصطلاح به آن گوشت پروفیل می گویند. قوطی سبک یا مبلی ضخامتی بین 6 تا 1/5 میل و قوطی های صنعتی ضخامت 4 میل را دارند. همانطور که مشخص است این ضخامت بروی وزن هم تاثیر گذاشته و قیمت کار افزایش می یابد. این نکته را بخاطر داشته باشید که در ساختمان های چند طبقه به هیچ عنوان از پروفیل قوطی نمی توان استفاده کرد چون استحکام ساختمان را در برابر زلزله کاهش می دهد. حتی برای خانه های یک طبقه نیز بهتر است این محصول استفاده نشود یکسری از کارشناسان عقیده دارند بهتر است در هنگام استفاده  از قوطی داخل آن حتما با بتن و عیار مناسب پر شود، تا سازه استحکام های مورد نیاز در برابر تکان های زلزله را تا حدی جبران کند.

 

خرید ورق کرکره در اصفهان

اولین طرح های موجود از ورق ها، مدل ورق موج دار بوده است.به دو صورت فلزی و غیر فلزی برای سقف شیروانی ها مورد استفاده قرار می گرفته است. امروزه با فرمینگ کردن ورق های فلزی بخصوص نوع گالوانیزه ی آن ورق فلزی کرکره تولید می شود. خرید ورق کرکره در اصفهان برای مصرف د رصنایع مختلفی از جمله سقف پارکینگ، ویلاها و .. می باشد. البته تنوع در ساخت این محصول بسیار زیاد است و با توجه به این تنوع در پروژه های صنعتی و ساختمانی بسیاری مصرف می شود. علت استفاده از گالوانیزه در این محصول جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی است. در هنگام خرید ورق کرکره در اصفهان و دیگر شهرها قطعا شما با تنوع های بسیاری از این محصول مواجه خواهید شد از جمله: طرح ورق فلزی کرکره سینوسی، طرح ورق فلزی کرکره ذوزنقه ای، طرح سفال ورق فلزی کرکره ای .

 

خرید ورق پانچ دار در اصفهان

در هنگام تولید ورق برای یکسری از قطعات نیاز به سوراخ هایی بروی آن احساس شد. به همین دلیل دستگاههایی با قابلیت پانچ بروی فلزات تعبیه شدند. قبل از این بوسیله لیزر CNC این کار صورت می گرفت اما امروزه توسط دستگاه پرس به فلز نیرو وارد می شود و با برش قطعه سوراخی نیز بروی آن ایجاد خواهد شد. علاوه بر خرید ورق پانچ دار در اصفهان ضایعات خروجی از تولید نیز به فروش می رسد. که بریا تولید کننده سود خوبی می تواند داشته باشد. از مزیت های استفاده از پانچ می توان به،ایجاد همزمان چندین قطعه در یک ورق ،ضایعات کم، صافی سطح و سوراخ کاری، دقت بسیار بالا در اشکال پیچیده در حد هزارم میلی متر و .... در خرید ورق پانچ دار در اصفهان  و دیگر شهرها با تنوع بسیاری از جمله: نوع روغنی، گالوانیزه، آلومنیومی، سیاه، استیل، رنگی، مسی، کامپوزیت روبرو خواهید شد. معمولا سایز موجود در بازار 1در2 است که بسته به نوع نیاز خریدار در دیگر سایزها نیز برش داده خواهد شد.

خرید چهارچوب فلزی در اصفهان

اولین نکته در خرید چهارچوب فلزی در اصفهان توجه به نوع جوشکاری محصول است هرچه کیفیت جوشکاری بهتر باشد عمر چهارچوب بیشتر خواهد بود. نوع دیگر رنگ استفاده شده برای چهارچوب است که بهترین انتخاب رنگ کوره ای است. البته خرید چهارچوب فلزی در اصفهان فقط منتهی به استفاده برای درب ها استفاده نمی شود بلکه هر بخشی که بتوان با باز و بسته کردن راهی به سمت فضای بیرونی و درونی ایجاد کرد چهارچوب فلزی گویند. این مکان ها هم درب های ورودی و هم پنجره ها را شامل می شوند. جنس این چهارچوب ها تنها فلزی نیست بلکه چوبی، PVC ، UPVC  نیز موجود است اما نوع فلزی آن بدلیل مقاومت بالاتر پرفروش تر است. تنها معایب آن وزن بالا و خرابی کامل چارچوب در بازسازی می توان اشاره کرد.

 

خرید لوله در اصفهان

خرید لوله و اتصالات در کار ساخت و ساز بخش بسیار مهمی است. به دلیل قرار گرفتن آن ها در مکان هایی با دسترسی دشوار و اینکه ساکنان بعدها در فصول گرم یا سرد ممکن است با آن به مشکل  برخورد کنند. بریا خرید لوله در اصفهان  یکی از مواردی که با آن روبروی خواهیم شد جنس لوله است. امروزه جنس پلیمر فروش بسیار زیادی دارد به دلیل اینکه مانند مدل فلزی آن زنگ نمی زند و عمر بیشتری دارد. از دیگر مواردی که هنگام خرید لوله در اصفهان  باید به آن توجه کرد قیمت است. امروزه سایت های بسیاری وجود دارند که فروش اینترنتی لوله و اتصالات و حتی دیگر محصولات را نیز عهده دار هستند. این امر هم باعث کاهش رفت و آمد و هم کم کردن هزینه های موجود در این راه خواهد شد.

 

خرید ورق ذوزنقه در اصفهان

فرمینگ ورق ذوزنقه از نوع گالوانیزه است که همین امر باعث ضد زنگ شدن و جلوگیری از خوردگی محصول نهایی به مرور زمان خواهد شد. با خرید ورقه ذوزنقه در اصفهان شما مزایای را دریافت خواهید کرد مانند، نصب راحت و سریع این محصول، زیبایی و قیمت مناسبی که نسبت به دیگر محصولات دارد، ایمنی در برابر زلزله، مقاومت بالا در برابر خوردگی و شکستگی محصول است. بطور کل اگر قصد خرید ورقه ذوزنقه در اصفهان دارید می توانید محصولی با مشخصات تقریبی زیر را داشته باشید وجود 6 موج در هر متر مربع ورق، نوسان عرض ورق از 100 تا 125، وجود 8 موج در ورق‌هاي 25/1 متر، نوسان ضخامت از 30/0 تا 2 ميلي متر، تنظيم طول ورق براساس سفارش خريدار امکان پذیر است.

 

خرید توری در اصفهان

مفتول های حرارتی ای که به صورت مفتول بافت و چشمه های مربع و مستطیل تولید می شوند را توری پرسی گویند. سایز توری ها 2 میلیمتر الی 6 میلی متر است که تار و پودها با دستگاه بافته می شوند. در خرید توری در اصفهان با جنس های مختلفی از جمله فلز، برنج، مس و فولاد و ... مواجه خواهید شد که خود حاکی از گستردگی زمینه انتخاب خریدار است. بیشتر خرید توری در اصفهان در این مکان ها استفاده می شود. در ساخت و ساز برای نرده های محافظتی و دیوارهای امنیتی به عنوان فیلتر در غربالگری، صنایعی همچون پتروشیمی، معادت، کارخانه های زغال سنگ. 

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 124 تاريخ : يکشنبه 23 شهريور 1399 ساعت: 14:40

شهاب سنگ                                                                                     

شهاب سنگ به قطعه سنگ جدا شده از سیارک ها گفته می شود که از جو سیاره زمین عبور و با سطح زمین برخورد می کند. برخورد شهاب سنگ های بزرگ با زمین خطری جدی برای زندگی انسان هاست و در سالهای اخیر سبب خسارت و آسیب جسمی به افراد شده است. برخی از شهاب سنگ های فضایی از فلزهای بسیار کمیاب و نادر تشکیل شده اند.برخی از شهاب سنگ ها از موادی تشکیل شده اند که براثر برخورد با اتمسفر کره زمین و قرار گرفتن در معرض دمای زیاد به کربن و حتی الماس تبدیل می شوند.

 

 

خرید سنگ های کلکسیونی

سنگ های قیمتی و کلکسیونی از دیرباز دربین جامعه بشری از اهمیت خاصی برخوردار بوده اند. خرید سنگ های کلکسیونی  از چنان گستردگی در جهان برخوردار است که اقتصاد شماری از کشورها را تحت تاثیر خود قرار داده.سنگهای کلکسیونی و قیمتی به علت سختی و کمیاب بودنشان ارزش خیلی بالایی دارند.برخی از سنگ های کلکسیونی به دلیل زیبایی خود ارزش گذاری می شوند. خرید سنگ های کلکسیونی  غیر از به ارمغان آوردن زیبایی برای صاحبانشان خواص بسیاری هم دارند.

 

خرید سنگ قیمتی

خرید سنگ قیمتی در دنیای امروز عامل تعیین کننده ای در ثروت اشخاص و دولت ها هستند. خرید سنگ قیمتی  نقش زیادی در زیبایی پوشش دارند.سنگ های قیمتی به سبب گستردگی رنگ ها و طرح های شان کاربردهای زیادی دارند و در انگشتر و دستبند و گردنبند...استفاده می شوند.

 

 

 

 

سنگ های کمیاب

سنگ آمولیت را با نام آمونیت نیز می شناسند که حقیقتا یکی از سنگ‌های کمیاب   به عنوان کمیاب ترین سنگ های جواهری بر روی کره زمین محسوب می شود. در ایام قدیم سنگ‌های کمیاب  و قیمتی نمایانگر ثروت بوده و فرمانرویان قدیم از نگین های که ازاین سنگ ها ساخته شده بود استفاده می کردند.تاریخ استفاده از زیورها و سنگ های کمیاب به اندازه تاریخ پیدایش بشر است و قدمتی هفت هزار ساله دارد.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 136 تاريخ : يکشنبه 23 شهريور 1399 ساعت: 14:21

خرید سقف کشسان

سقف های کشسان تنوع و هم چنین کارایی ، زیادی دارند. برای  خرید سقف کشسان    نمونه های زیادی در بازار وجود دارد که بسیار متنوع هستند. شما باید برای خرید سقف کشسان   برای  محیط شرکت و یا منزلتان دقت کنید و با توجه به ویژگی هایی که محل کار یا محیط منزل تان دارد انتخاب کنید. سقف های کشسان نمونه هایی زیادی دارند از جمله مات ، ساتن ، لاکر ومدل های سه بعدی و فیبر نوری ... این سقف ها فضایی زیبا و دل انگیزی را به فضای خانه یا محل کارتان می دهند این سقف ها  در آشپزخانه ، اتاق خواب، پذیرایی، اتاق کودک، سرویس های بهداشتی و ... نصب می شوند.

قیمت سقف کشسان

در قیمت سقف کشسان  عوامل زیادی تاثیر می گذارند از جمله پارچه ی که انتخاب می کنید ، نوع نور پردازی، تجهیزاتی که استفاده می شود. سه نوع سقف کشسان داریم لاکی و ترنس لوسید، چاپی که قیمت هر کدام با توجه به ویژگی ها و جنس متریال متفاوت است خوشبختانه سقف کشسان به راحتی نصب می شود البته  شما باید این کار را به دست متخصصین این زمینه بسپارید .تمام کارهای مربوط به نصب سقف کشسان کمتره 1 هفته طول می کشد شما عزیزان می توانید برای گرفتن قیمت سقف کشسان    به تیم متعهد و متخصص سایروس مراجعه کنید. این تیم دارای متخصصین هنرمند می باشد و نصب سقف کشسان شما را در کوتاهترین زمان ممکن با بهترین متریال انجام می دهند

اجرای سقف کشسان

سقف های کشسان را می توان همه جا نصب کرد از جمله اتاق خواب ، پذیرایی، آشپزخانه و حتی می توانید برای داشتن فضای شاد در شرکت خود از سقف کشسان استفاده کنید برای اجرای سقف کشسان  ابتدا باید محل های مورد نظری که می خواهید سقف کشسان نصب شود را دقیق اندازه گیری کنید. و بهتر است برای اجرای سقف کشسان  در منزل یا محل کار خود با یک تیم متخصص و حرفه ای صحبت کنید چون باید با دقت نصب شود و هر کسی نمی تواند این کارو انجام دهد پس می توانید به تیم متخصص سایروس اعتماد کنید. و نکته ی دیگر در مورد سقف های کشسان اینکه ضد اب هستند و به راحتی می توانید با مواد شوینده تمیز کنید پس سقف های کشسان یک انتخاب عالی هستند برای کسانی که به محیط خانه و شرکت خود اهمیت می دهند.

 

نصب سقف کشسان

کسانی که می خواهند خانه یا شرکت خود را بازسازی کنند و دوست دارند محیطی شاد و جذاب داشته باشند حتما از سقف های کشسان استفاده کنند. برای نصب سقف کشسان، همین حالا اقدام کنید و با تیم متخصص سایروس تماس بگیرید.  برای نصب سقف کشسان، به نصاب های حرفه ای مراجعه کنید چون ان ها این کار و تمیز انجام می دهند تمیز و یکپارچه بودن در نصب سقف کشسان بسیار مهم است و تاثیر بسزایی در زیبایی منزل و محل کارتان می گذارد همه ی ما می دانیم علاوه بر اینکه مدل سقف کشسان مهم است تمیز اجرا کردن هم مهم است پس این کار و حتما با شرکت هایی که متخصص هستند در این زمینه انجام دهید. و مزیتی که این سقف ها دارند این است که عمر بالایی دارند و اگربه تیمی که قرار است  سقف کشسان را برای شما نصب کنند دقت کنید این نوع سقف عمر طولانی دارند که در هزینه های شما صرفه جویی می شود.

باریسول

سقف های کشسان نام دیگری دارند به نام باریسول پس هر جا نام باریسول  را شنیدید تعجب نکنید بدانید همان سقف های کشسان یا کششی است .سقف های باریسول هم مدل های گوناگونی در بازار دارند از مزیت های این نوع سقف این است که به راحتی نصب می شوند و ضد آب هستند و به راحتی با مواد شستشو تمیز می شوند. امروزه این نوع سقف ها جایگاه ویژه ای پیدا کردند و می توانید دکوراسیون خانه یا شرکت خود را شیک تر و جذاب تر وکنید.پس می توانید با توجه به دکوراسیون خانه یا شرکت خود این نوع سقف را انتخاب کنید و فضای متفاوت و شیک تری را تجربه کنید.

 

کابینت پیش ساخته

کابینت پیش ساخته، همان کابینت آماده است که از نامش مشخص است با ابعاد استاندارد در بازار وجود دارد. کابینت پیش ساخته راه حلی  کاربردی و کم هزینه است برای کسانی که زمان کافی ندارند و هم چنین نمی توانند زیاد هزینه کنند پس می توانند از این نوع کابینت استفاده کنند این نوع کابینت ها در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار وجود دارد که شما می توانید مطابق با سلیقه ی خودتان و دکوراسیون منزلتان کابینت خود را انتخاب کرده و از یک نصاب حرفه ای بخواهید که نصب کند مزیتی که این نوع کابینت دارد این است که جادار است و شما می توانید هر وسیله ای که در آشپزخانه ی شما قرار دارد در کابینت پیش ساخته جا دهید

 

کابینت در اصفهان

مهم ترین بخش یک خانه آشپزخانه ی آن است و مهم ترین بخش آشپزخانه کابینت هایی زیبا و خوش رنگ آن است و تاثیر بسزایی در دکوراسیون منزل شما می گذارد پس برای داشتن آشپزخانه ی زیبا در انتخاب کابینت های آن دقت کنید . اگر ساکن اصفهان هستید برای انتخاب کابینت در اصفهان می توانید به تیم سایروس مراجعه کنید. انواع مختلف کابینت در اصفهان می توان به کابینت تمام چوب ، کابینت روکش چوب، کابینت کلاسیک و .... اشاره کرد گروه معماری سایروس ایده های جدیدی برای زندگی و محل کار شما دارد پس می توانید کابینت های آشپزخانه ی خود را به سایروس بسپارید.برای انتخاب کابینت باید به جنس کابینت و متریالی که استفاده می شود هم دقت کنید و اگر با کیفیت باشد عمر طولانی خواهد داشت و هم چنین ماندگاری بالا

 

کابینت آشپزخانه در اصفهان

 شرکت سایروس در اصفهان واقع شده  است.  فعالیت شرکت سایروس طراحی انواع کابینت آشپزخانه در اصفهان  می باشد. شرکت سایروس آماده ی خدمت رسانی به سرار کشور می باشد. کابینت آشپزخانه انواع مختلفی دارد. به انواع کابینت آشپزخانه در اصفهان می توان به کابینت کلاسیک ،  کابینت تمام روکش ، کابینت های گلاس،و غیره اشاره کرد. شهر اصفهان یک شهر تاریخی می باشد و سومین شهر پرجمعیت در ایران می باشد این شهر به معماری زیبا معروف می باشد و دارای کابینت سازان حرفه ای می باشد.برای داشتن هر نوع کابینت با بهترین متریال می توانید به متخصصینی که در این شهر می باشند رجوع کنید.

 

کابینت کلاسیک در اصفهان

کابینت کلاسیک در اصفهان شامل سه زیر مجموعه کابینت چوبی، ممبران،روکش چوب می باشد برای طراحی و اجرای انواع کابینت کلاسیک در اصفهان می توانید به گروه معماری و دکوراسیون سایروس مراجعه کنید. کابینت های کلاسیک  دارای حکاکی های زیبایی می باشند و مدل های گوناگونی در بازاراز این نوع کابینت وجود دارد. برای انتخاب مدل شاید دچار سردرگرمی شوید ولی به کیفیت کابینت ها دقت کنید.  زیرا کابینت در معرض رطوبت قرار می گیرد و ممکن است سریع فرسوده شود. بنابراین در انتخاب کیفیت دقت کنید.

 

کابینت های گلاس در اصفهان

یکی دیگر از انواع کابینت در اصفهان کاببینت های گلاس در اصفهان می باشد این نوع کابینت براق و شفاف می باشد و قیمت این کابینت مناسب است و با توجه به قیمت مناسبی که دارد کابینت بسیار  شیک و مدرنی  می باشد که تاثیر بسزایی در  زیبایی آشپزخانه ی شما می گذارد . تخصص گروه معماری سایروس نصب و اجرای کاببینت های گلاس در اصفهان می باشد جنس این کابینت از ورق های های گلاس می باشد. کابینت های های گلاس طرفداران زیادی دارد و رنگ بندی شیک و جذابی دارد که با توجه به دکوراسیون خانه ی خود می توانید از کابینت هایی با رنگ های سرد و گرم استفاده کنید و یا تلفیقی از رنگ های سرد و گرم

 

کابینت مدرن در اصفهان

کابینت دارای دو سبک مدرن و کلاسیک می باشد سبک مدرن ساده است و نقش و نگار و برجستگی ندارد ولی سبک کلاسیک دارای نقش و نگار و حکاکی می باشد. اگر در اصفهان زندگی می کنید. برای انتخاب کابینت مدرن در اصفهان  می توانید به شرکت سایروس مراجعه کنید کابینت مدرن در اصفهان     طرح ها و رنگ های مختلفی دارد .اگر از رنگ های سرد خوشتان می آید می توانید می توانید از رنگ آبی ، سبز آبی، فیروزه ای، خاکستری استفاده کنید اگر از رنگ های گرم خوشتان می آید می توانید از رنگ های قرمز،نارنجی، زرد و غیره استفاده کنید یا ترکیبی از رنگ های سرد و گرم با انتخابی مناسب می توانید فضای آشپزخانه را شاد و جذاب کنید.و راحتی و آسایش را برای خود و افراد خانواده ی خود به ارمغان بیاورید.

 

کابینت ممبران در اصفهان

کابینت ممبران در اصفهان  یکی دیگر از انواع کابینت دراستان اصفهان می باشد . کابینت ممبران تلفیقی از کاره کلاسیک و سلطنتی می باشد. رنگ طلایی در این نوع کابینت بسیار معروف است قیمت کابینت ممبران در اصفهان  با توجه به متریالی که در ساخت کابینت استفاده می شود تعیین می شود اگر به دنبال یک کابینت با کیفیت با قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما به شما کابینت ممبران می باشد و اگر به دنبال تیم حرفه ای و متخصص هستید ما به شما سایروس را پیشنهاد می کنیم .اگر می خواهید در کابینت های اشپزخانه ی خود یک تغییر اساسی دهید حتما از کابینت های  ممبران استفاده کنید که زیبایی آشپزخانه ی شما چندبرابر می شود.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 152 تاريخ : يکشنبه 23 شهريور 1399 ساعت: 13:34

برج خنک کننده

در حالت کلی  برج خنک کننده آب در گردش کندانسور سیستم های فرآیندهای صنعتی، تهویه مطبوع، نیروگاه ها و دیگر صنایع مختلف را بر اساس روش انتقال حرارت توسط انتقال جرم انجام می دهد. در این دستگاه ها آب بروی المان های واسط مثل تخته ها باعث پخش آب بروی سطوح و کم شدن سرعت عبور آب و بالا رفتن میزان رطوبت و تبادل حرارتی که بین جریان آب ورودی به برج خنک کننده و هوای عبوری از داخل سیستم که منجر به کاهش دمای آب در این دستگاه خواهد شد. اگر به دنبال انتخاب ظرفیت مناسب برج های خنک کننده هستید باید در نظر داشته باشید که حداکثر اختلاف دمای آب ورودی و خروجی از برج خنک کننده  از اختلاف دمای آب ورودی و دمای مرطوب هوا کمتر باشد. به عبارتی دیگر کمترین دمای آب خروجی از برج خنک کننده همیشه چند درجه بیشتر از دمای هوای مرطوب محل قرار گیری برج خنک کننده است. هرچه درجه رطوبت محیط کمتر باشد راندمان خنک کنندگی آب خروجی بهتر است.

 


 

 

برج خنک  کننده بتنی

برج های خنک کننده اتواع مختلفی دارد یکی از این انواع برج خنک کننده بتنی است.  برج خنک کننده بتنی همان طور که از اسم آن مشخص است این سازه و بدنه اصلی آن از بتن ساخته شده است و بیشتر به شکل هزلولی( برج خنک کننده نیر.گاه ) یا مکعبی ساخته می شوند.ابعاد بسیار بزرگی دارند و حتی ارتفاع آن ها گاها به 150 متر نیز می رسد.ساخت این برج های خنک کننده بسیار پرکاربرد و هزینه بر است و به دلیل اینکه در هر مرحله از ساخت نیاز به خشک شدن کامل بتن است جز سازه های زمان بر محسوب می شود. اما عملکرد بسیار عالی دارند و آب با دمای بسیار بالا را براحتی خنک می کند. رعایت ابعاد و دقت بالا در ساخت بسیار مهم است در داخل بدنه برج خنک کننده بتنی  قطعات  تقویتی فلزی بکار برده می شود. علت این کاربرد و استحکام شدید این ساز ه برای مقاوم کردن آن در برابر زلزله است. این نوع برج خنک کننده باید در طول سال مدام و طی برنامه ریزی های مرتب چک شده تا اگر اثری از تخریب و خوردگی در ان دیده شد سریعا این مسئله برطرف شود. این کار خود هزینه هایی را بر سازمان تحمیل می کند. این نوع برج خنک کننده در برابر آتش سوزی بسیار مقاوم است اما در هنگام اطفای حریق ممکن است یکسری از قسمت ها به دلیل خنک شدن سریع آسیب ببیند که باید حتما بررسی و رفع آسیب شود.

 

 

 

برج خنک کننده فایبرگلاس

نوع دیگر این دستگاه برج خنک کننده فایبرگلاس است. به علت قرار گرفتن این برج ها در محیط باز و بخصوص بودن برج های خنک کننده در معرض مستقیم تابش نور آفتاب نیاز به بدنه ای با پوشش مناسب برای مقابله با اشعه آفتاب هستند. علاوه بر این اجزا داخلی بدنه هم بصورت مداوم در برابر رطوبت و آب باید مقاوم و ضد زنگ باشند پش باید مهر های و ساختار درونی از فولاد ضد زنگ باشند. در خرید این دستگاه حتما به این دو نکته مهم توجه کنید. بطور کلی فایبر گلاس نوعی کامپوزیت است و بمعنای ترکیب پلیمر با شیشه است. فایبر گلاس از ترکیب دو ماده الیاف شیشه ای و چسب مخصوص رزین تشکیل شده و نسبت به سایر پلیمرها مقاومت تر است. برج خنک کننده فایبرگلاس انواع مختلفی دارد پرکاربردی ترین آن ها برج خنک کننده فایبر گلاس مخروطی مدار باز و مکعبی است. در این دستگاه تبخیر آب سبب افزایش رطوبت هوای خروجی می شود. در این تجهیزات آب داغ توسط هوای محیط بیرون سرد می شود.

 

برج خنک گالوانیزه

همانطور که از اسم آن مشخص است برج خنک کننده گالوانیزه  نوعی از برج های خنک کننده است که بدنه آن از جنس فلز گالوانیزه است. در بهترین حالت و شرایط نگهداری عمر این برج ها 20 سال است. بیشترین نقطه ضعف این دستگاه خوردگی فلز و زنگ زدگی آن است. یک نوع از زنگ زدگی های برج خنک کننده گالوانیزه  زنگ زدگی سفید رنگ است که به علت جمع شدن رنگ سفید رنگ واکس مانندی از جنس روی است علت بوجود آمدن آن هم وجود مواد با PH بالا است ،که به سرعت اتفاق می افتد و تمام سطح دستگاه را پر می کند. اگر این مشکل سریع برطرف نشود باعث از بین رفتن پوشش گالوانیزه خواهد شد. البنه این مسئله قابل حل است در ابتدای راه اندازی دستگاه با مشورت و نظارت  کارشناس آب، از آب پردازش شده ای استفاده کنید که فاقد مواد تولید کننده زنگ سفید باشد. در نگهداری این دستگاه حتما بقیه رسوب ها هم باید بررسی شود. و برنامه منظم و دقیقی برای تمیزی سطوح در نظر گرفته شود البته با دقت که مشکلی پیش نیاید.

 

 

برج خنک کننده مدار بسته

از دیگر انواع متفاوت برج های خنک کننده برج خنک کننده مدار بسته و مدار باز است. اما نوع مدار بسته طرز کار متفاوتی با نوع مدار باز ان دارد. نوع مدار بسته انواع متفاوت  مزیت های بسیاری نسبت به نوع دیگر ان دارد. علت اصلی اختلاف این دو نوع مکانیزم به کار رفته در آن ها است.  هر کدام برای ایجاد هوای خنک از سیستم های مختلفی استفاده می کنند. نوع خشک یا همان نوع برج خنک کننده مدار بسته برای مناطق که با کمبود شدید آب مواجه هستند مناسب است چون بدون تبخیر آب است. این نوع برای خنک کردن از نوعی روغن استفاده می کنند. علاوه بر محیط هایی که با مشکل کمبود آب مواجه هستند چون برای خنک کردن به دمای محیط بیرونی هم بستگی دارند برای مناطق مرطوب نیز بسیار مفید خواهند بود. همین طور برای فضاهایی که با کمبود محیط کاربری مواجه هستند می تواندکاربردی باشد. به دلیل اینکه مساحت اشغال شده توسط آن بسیار کم است و چون نسبت به نوع باز آن ارتفاع کمتری دارد می توان جز مزایای دیگر آن هم باشد. مهمترین قسمت آن مدار بسته الکتروموتور است که قدرت لازم تحرک فن ها را ایجاد می کند. به دلیل اینکه برای نصب کویل ها پارامترهای متفاوتی نیاز است انتخاب هر کویل به خود دستگاه مربوط است. مثلا کویل های محیط اداری با محیط مملو از املاح معدنی و اسیدی متفاوت است.

 

خرید برج خنک کننده

معمولا در هنگام خرید هر دستگاهی بهتر است یکسری نکات مد نظر داشته باشیم تا بتوانیم خرید بهتری متناسب با نیاز مان صورت دهیم. خرید برج خنک کننده مثل دیگر کالاها نیازمند بررسی یکسری نکات است که بعد از مشخص شدن نوع نیاز ما از خرید در نظر گرفته می شوند. به دلیل قرار گرفتن اکثر دستگاه ها در محیط بیرون و زیر تابش آفتاب دارای پوشش ژل کت نوییتل کلیکل باشند. قطعات داخلی برج خنک کننده دائما در تماس با آب و محیز مرطوب هستند که باید روکش گالوانیزه و ساخته شده از فولاد ضد زنگ باشند. از موارد دیگری که هنگام خرید برج خنک کننده باید به آن توجه کرد آنتی باکتریال و ضخامت 400 میکرونی داشته باشند.

 

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 158 تاريخ : يکشنبه 23 شهريور 1399 ساعت: 13:21

جک پالت

معمولا در کارخانه ها و بطور کلی مکان های صنعتی بخصوص در قسمت انبار این اماکن در بیشتر موارد نیاز به جابه جایی وسایل و بسته های بسیاری است. برای حمل این وسایل معمولا از جک پالت استفاده می شود. جک پالت ها در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند تا بتوانند تمامی نیاز های خریداران را تامین کنند. از دیگر نام های جک پالت می توان به پالت تراک دستی،لیفتراک دستی،پالت بر و ....اشاره کرد. انواع دیگر این ابزار عبارتند از: به جک پالت دستی( استاندارد) جک پالت ترازو دار(باسکول دار)، جک پالت قیچی،جک پالت بلند،جک پالت کوتاه، جک پالت گالوانیزه،جک پالت برقی،جک پالت رول بر، جک پالت پهن،جک پالت باریک. جک پالت معمولا یک سیستم جک روغنی دارد که بوسیله آن اجسام بالا و پایین برده می شود.با آزاد کردن دسته ی ترمز بروی نوار کنترل پیستون ها پر از هوا می شود و این سیستم آزاد می شود.

 

 

 

 

پالت پلاستیکی

معمولا در انبار محصول کارخانه های صنعتی از پالت پلاستیکی جهت نگه داشتن کالاها در ابعاد و وزن های مختلف استفاده  می شود. علاوه بر مدل پلاستیکی مدل های چوبی و فلزی آن هم در بازار موجود است اما امروز بیشتر از پالت پلاستیکی استفاده می شود. یکی از علل آن سبک بودن  و در عین حال تحمل وزن زیاد این نوع پالت نسبت به دو نوع دیگر آن است. از طرفی به دلیل اینکه این پالت ها در رنگ های متفاوتی تولید می شوند برای دسته بندی مواد یا محصول تولیدی بسیار مناسب است. پالت های پلاستیکی علاوه بر بادوام بودن آن قابلیت انعطاف پذیری بالایی هم دارند. یکی دیگر از نکات مهم استفاده از این نوع پالت مقاومت خوب آن در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت و یا مواد شیمیایی و سمی نیز است. این ویژگی کاربرد وسیع این محصول برای تولیدات و شرایط اقلیمی متفاوت نسبت به دو نوع دیگر چوبی و فلزی آن نشان می دهد. این استحکام  بالا باعث شده ، زمانی که دیگر در انبار به آن ها نیاز نداشتید بتوانید آن ها را به فروش برسانید.

جرثقیل سقفی

در انبارها معمولا برای حمل لوازم نیاز به بالابرهایی هست به این لوازم جابه جایی بار در این مکان ها جرثقیل سقفی، بالابر صنعتی یا سقفی می گویند. این جرثقیل ها معمولا بروی دو ریل موازی که در طول سقف محل مورد نظرتعبیه شده اند در جهات مختلف حرکت می کنند. جرثقیل سقفی از یک تیر، قلاب و یک کابل متصل برای حمل اجسام و بارها تشکیل شده است. بیشتر برای انبارها و سالن های سرپوشیده مناسب است. سالیان سال است که از این وسایل برای انتقال بار در مکان های مختلف استفاده می شود، قدیمی ترین جرثقیل در کشورمان در حال حاضر در موزه نفت شهر مسجد سلیمان قرار دارد. با توجه به شکل و مکانیزم، نیروی بالابرنده، نوع کارکرد دسته بندی های مختلفی برای جرثقیل سقفی وجود دارد.این وسیله از لحاظ نوع مکانیزم به دو نوع زنجیری و سیم بکسلی تقسیم میشوند که هر کدام برای صنایع مختلفی با محدود بار متناسب با خود ساخته شده اند. از نظر نیروی مصرف شده جرثقیل سقفی به 3 دسته تقسیم میشود: برقی، پنوماتیک و دستی که در حال حاضر بیشترین استفاده از نوع برقی و دستی آن است.که البته نوع برقی آن هم می تواند بدون گیربکس و تک کاره باشد و هم دارای گیربکس و چندکاره

 

 

 

لیفتراک

امروزه با توجه به گسترده شدن صنعت افراد به دنبال ابزاری هستند که وسایل سنگین تر را برای سرعت هرچه بیشتر در کار،حمل کند. یکی از این ابزار لیفتراک است. این وسیله دو شاخک در جلوی خود دارد که از آن برای بالا و پایین بردن وسایل و جابه جایی آنها استفاده می کند. این شاخک ها مسطح بوده و به راحتی در زیر وسیله مورد نظر قرار می گیرد . به جز شاخک این ماشین  یک دکل و الحاقیات هم دارد که بسته به نوع فعالیت و وسیله مورد نظر طراحی و ساخته می شود. میزان بار حمل شده و وزن قابل حمل لیفتراک  توسط کارخانه تولیدی دستگاه بروی آن نصب می شود. مزیتی که این وسیله نسبت به جرثقیل ها دارد این است که خطر واژگونی در آن ها نیست اما راننده ای که مسئول لیفتراک است باید از قبل آموزش کامل کار با دستگاه را بداند تا از خسارت های احتمالی در آینده جلوگیری شود. بیشترین استفاده ای که از این وسیله می شود در ساخت و ساز ها برای جابهجایی مصالح مختلف است همین طور در انبارهای بزرگی که دارایی طبقه های مختلف زیادی هستند به دلیل اینکه شاخک های این وسیله بالاتر از سطح خود هم می توانند قرار بگیرند می توانند برای این طبقات و حتی بارگیری های کامیون ها هم مفید باشند.

 

استاکر

نوع دیگری از وسایل انبار داری که مناسب برای حمل و نقل تجهیزات است، استاکر نام دارد. بعد از لیفتراک،  استاکرها جز وسایل محبوب در حمل و نقل محسوب می شوند. اگر در مکان های سرپوشیده یا مکان هایی که محدودیت فضا و آلایندگی در آن ها هست نیاز به وسیله ای کاربردی برای حمل و نقل دارید می توانید از استاکر استفاده کنید.یکی از دلایل اصلی استفاده از آن بجای لیفتراک کوچک بودن ابعاد آن و قدرت مانور دهی بالایی است که این وسیله دارد. در انبارهایی که دارای قفسه های بسیار زیاد و فاصله ی کم بین این قفسه ها هستیم استاکر می تواند وسیله ای بسیار مناسب برای جابه جایی محصولات یا قطعات باشد. این وسیله به صورت دستی، نیمه برقی و تمام برقی کار می کند و به همین علت فاقد هرگونه آلایندگی محیطی است و برای فضاهای سرپوشیده می تواند بسیار کاربردی عمل کند. در مدل تمام برقی باربرداری، بالابری و بارگذاری کاملا برقی است به دلیل استفاده از لاستیک های پلی اورتان و چرخ های کوچک در مقایسه با پالت ها این نوع از استاکر ها برای باربری باید بروی سطوح کاملا صاف و مسطح قرار بگیرند. در مدل نیمه برقی جابه جایی استاکر بعد از حمل بار بصورت دستی است و یا برعکس در این مدل شیب محل بارگیری باید 10 درجه باشد. در مدل دستی همانطور که از اسم آن مشخص است تمام مراحل توسط خود اپراتور و پدالی که در دستگاه موجود است، انجام می گیرد. توجه داشته باشید که در این مدل احتمال خطا به دلیل دستی بودن بسیار زیاد است.

 

بالابر ثابت

به طور کل بالابر به دستگاهی گفته می شود که در مکان های مختلف برای بالا بردن اشیاء یا افراد مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها هر کدام مکانیزم های مخصوص به خود را دارد که بسته به نوع نیاز محل خریداری می شود.یکی از انواع آن بالابر ثابت نام دارد. از این وسیله برای جابه جایی و انتقال بارهای سنگین  برای مثال خودرو در صنعت خودرورسازی و ... استفاده می شود. این بالابرها نیازمند یک چاهک جهت جمع شدن دستگاه هستند. در ادامه با هم یکسری از ویگی های مهم این دستگاه را بررسی خواهیم کرد. همانطور که مشخص است این بالابرها در عین ساده بودن بسیار پرقدرت هستند. چاهک مورد نیاز برای بالابرثابت کمترین عرض ممکن را در فضا اشغال می کند البته در برخی مکان ها حتی بودن حفر پاه هم می توان از بالابر ثابت استفاده کرد. موتور آن ها می تواند بصورت تک فاز یا سه فاز هم کار کند. امکان انتقال سکو به پایین در صورت قطعی برق وجود دارد. بالابرهای ثابت حرکت روان، بدون صدا و لرزش دارند و به راحتی نصب می شوند.

 

 

 

سازه جرثقیل سقفی

استفاده از جرثقیل سقفی مناسب می تواند باعث بهره وری و صرفه جویی بالا در هزینه های یک مجموعه شود حتی ایمنی کار در محیط را هم میتواند بالاببرد. به همین دلیل همیشه ساخت سازه جرثقیل سقفی با کارآیی های بالا و متفاوت و در عین حال حفط ایمنی دستگاه در کنار از اهمیت خاصی برای تولید کنندگان برخوردار است.نگاهی اجمالی بر همین دو مورد خود حاکی از اهمیت طراحی، ساخت، نصب، راه اندازی، سرویس، نگهداری و مشاور برای خرید می باشد. سازه جرثقیل سقفی خود انواع مختلفی دارد که بسته به نوع فضای کار برای افزایش راندمان کاری و کاهش زمان و هزینه ها می توان آن ها را تهیه و استفاده کرد برای مثال : جرثقیل سقفی تک پل، دوپل، آویزه ای، جرثقیل دروازه ای، نیم دروازه ای، ستونی، جرثقیل بازویی ، مونوریل و جرثقیل های خاص و سفارشی نام برد. سازه ی تمام جرثقیل ها با استفاده از نرم افزارهای خاصی طراحی و شبیه سازی می شود، کلیه رفتارهای سازه مورد بررسی و تحلیل متخصصان قرار می گیرد تا از بروز هر نوع ایرادی جلوگیری شود.

 

 

بالابر ثابت نفری

بالابر نفری نوعی از بالابرهای ثابت است که بیشتر برای مکان های مسکونی کوچک یا اماکن تجاری استفاده می شود. مانند سوپرمارکت ها، هتل ها، منازل، انبار کالاها، مغازه های کوچک چند طبقه و .... این نوع از بالابرها دارای یک موتورخانه هیدرولیکی کوچک هستند. علاوه بر کار با برق سه فاز  قابلیت کارکردن با برق تک فاز را هم دارند. بالابر نفری بسته به نیاز مکان خریداران در ابعاد مختلفی متناسب با نیاز مشتریان ارائه می شود. از مزایای آن کم صدابودن، حرکت نرم و بدون شوک موقع حرکت یا توقف می باشد. در این نوع دستگاه ها به چاله نیاز نیست و حتی موتورخانه می تواند حذف شود برای همین فضای مفید بیشتر خواهد بود.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 141 تاريخ : شنبه 29 شهريور 1399 ساعت: 16:06

دستگاه روغن گیری:

دستگاه روغن گیری که اکثرمردم به عنوان دستگاه روغن کشی هم از آن یاد می کنند. یکی از مهمترین دستگاه ها در تهیه محصولات طبیعی و سالم به شمار می رود. باید توجه داشت که فرآورده های  روغنی بعد از غلات، اصلی ترین ماده غذایی مورد نیاز انسان هستند.از قرن ها پیش روغن گیری از دانه های روغنی بوسیله چرخ های عصاری در ایران، مرسوم بوده و بیشتر مصرف داروئی داشته است. دستگاه روغن گیری : علاوه بر ایجاد اشتغال مناسب که این دستگاه می تواند ایجاد نماید ، سودآوری اقتصادی آن نیز می تواند قابل توجه باشد. از دستگاه روغن گیری برای تهیه روغن ها که جزء با اهمیت ترین اصل غذای انسان به شمار میروند استفاده میشود. و همه ی ما روزانه بااین اصل سر و کار داریم. راه کاری جالب برای افزایش طول عمر و کم کردن هزینه های درمانی است. از همین رو انتخاب شرکت  دستگاه روغن گیری معتبرحائز اهمیت است.

 

 

دستگاه روغنگیری:

همه می دانند که صنعت روغن گیری و گرفتن روغن از دانه های روغنی درصنایع مواد غذایی به کار می رود و دستگاه روغنگیری دارای مزیت های خوبی از جمله:سرمایه گذاری نسبتا پایین در قیاس با صنایع دیگر،ارز بری کمتر نسبت به صنایع دیگر، بالا بودن ارزش افزوده،کم بودن مصرف انرژی،سود آوری سریع در سرمایه گزاری ومهم ترین آنها دستگاه روغنگیری می تواند صنعت کشاورزی را در بخش دانه های روغنی به سوی خود کفایی در کنار کیفیت بالا هدایت کند. می توان گفت گارانتی و پشتیبانی یکی از مزیت های خوب شرکت ارئه دهنده محصوب می شود.و شرکت  اسم شرکت زمان تهد شده بابت کار کرد دستگاه و باز دهی اولیه دستگاه روغنگیری و قابلیت استفاده در دو شیفت کاری  با بهترین توانایی را در دستور کار خود دارد. دستگاه روغنگیری علاوه بر مزیت های خوبی که دارد دارای مشکلاتی ازجمله:رطوبت:این دستگاه برای کار کرد خود نیاز دائمی به رطوبت یا مرطوب بودن دارد.حرارت:رابطه عکس داشتن دما با کیفیت خروجی فرآورده موجب شده تا هرمقدار دما بالاتر به رود کیفیت پایین تری به دست آید.

 

 

دستگاه روغن کشی:

دستگاه روغن کشی به خاطر کیفیت عالی روغن خروجی و حداکثر درصد استخراج روغن وکارکرد راحت و زیبایی و کار بر پسند بودن آن مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه روغن کشی باوجود کارایی هایی که دارد نظر اکثر مردم را به خود جلب کرد و این دستگاه پرکاربرد شامل مزیت هایی از جمله : منحصر به فرد بودن قطعات، قابلیت کارکرد در 24 ساعت با بهترین بازدهی، طول عمر مفید ،  نوآوری در محصولات  میباشد. . دستگاه روغن کشی توانسته با کار کرد های متفاوتی که دارد بسترخرید و فروش خوبی را ایفا کند. طریقه کسب درآمد باخرید  دستگاه روغن کشی : کمک گرفتن از رسانه های اجتماعی ، معرفی محصول ها به دوستان ، پخش تراکت، تبلیغ در سایت ها، دادن تخفیف به معرف ها می توان استفاده کرد.

 

 

دستگاه ارده گیری:

ارده دارای  منبع آهن گیاهی است.ودر رفع خستگی کاربرد بسیاری دارد و مصرف آن برای افراد  که ابتلا به کم خونی  وفقر آهن دارند بسیار موثر است. افرادی که شیررا دوست ندارند و یا مصرف شیر با مزاجشان سازگار نیست  می توانند از ارده و کنجد برای تأمین کلسیم، روی و آهن آن استفاده کنند. دستگاه ارده گیری در بازار ایران به سه سبک تقسیم میشوند. دستگاه ارده گیری  با سنگ طبیعی: این دستگاه به دلیل سرعت پائین ، قیمت بالا ، ابعاد خیلی بزرگ و وزن سنگینی  که دارند توصیه نمی شود. دستگاه ارده گیری با سنگ مصنوعی: این دستگاه ابعاد کوچکتر ، ظرفیت تولید  بالاتر نسبت به دستگاه قبلی، کاربرد رومیزی داشتن  به  صرفه تر هستند. دستگاه ارده گیری و کره ساز با ماردون فلزی: این دستگاه دارای کاربردی آسان ولی قیمتی بالامی باشد.

 

 

دستگاه ارده :

ارده ها خوراکی ،هستند که از دانه‌های کنجد  تفت داده شده و کوبیده شده بدست می‌آیندو از ارده در آشپزی هم استفاده می شود و هم چنین می توان  از ارده در صبحانه به عنوان چاشنی استفاده کرد. دستگاه ارده دارای ویژگی های کاربردی شامل : کاربری آسان ، نظافت سریع ، مصرف برق بهینه ،استفاده از دو سنگ مصنوعی در دستگاه ارده وگارانتی می باشد. دستگاه ارده دارای ساز و کار هایی ازجمله: چرخش پرسرعت و مقطع به مقطع است و به همین خاطر تولید ارده را افزایش می دهد. دردستگاه ارده از تکنیک هایی هم چون بی حرکتی سنگ بالایی و چرخش پرسرعت سنگ پایینی استفاده می کند. دستگاه ارده می تواند نرمی و زبری را با فاصله بین این سنگ ها تنظیم نماید.

 

 

دستگاه کره بادام زمینی:

نحوه گرفتن کره بادام زمینی در دستگاه های مختلف متفاوت است.قیمت دستگاه کره بادام زمینی اغلب بالاست و ابزار ارزانی به شمار نمی آید واین دستگاه می تواند ازانواع دانه های روغنی ارده ویا کره بگیردو در تولید مواد غذایی مختلفی به ما کمک کند. دستگاه کره بادام زمینی یکی از دستگاه های بسیار کاربردی است که با استفاده از آن می توان کره بادام زمینی ، فندق و ارده میوه هایی هم چون  انگور و خرما را نیز تهیه نمود. دستگاه کره بادام زمینی به شما امکان میکس کردن انواع طمع ها مانند: کاکائو و شیره انگور، شیر سویا و شیر بادام را بدهد. . دستگاه کره بادام زمینی مجهز به ورق های استیل ضد زنگ که موجب طول عمر بیشتر دستگاه می شود.

 

 

دستگاه روغن کشی کارخانه ای :

دستگاه روغن کشی کارخانه ای یکی از مهم ترین ماشین آلات آماده سازی محصول است.با افزایش علاقه مردم به محصولات سالم ،با زار خرید فروش دستگاه روغن کشی کارخانه ایداغ است.در صنایع غذایی از دو روش برای گرفتن روغن از دانه استفاده می شود. دستگاه روغن گیری کارخانه اینوع پرس سرد: از این دستگاه برای روغن کشی از دانه هایی مانند دانه، کنجد، مغز بادام درختی و بادام زمینی استفاده میشود. دستگاه روغن گیری کارخانه ای  نوع پرس گرم: در این دستگاه دانه های روغنی با  دمایی بالای 100 درجه حرارت دیده و پخته می شوند.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 127 تاريخ : شنبه 22 شهريور 1399 ساعت: 18:57

قیمت میلگرد

میلگرد یکی از مصالح به کار رفته در سازه ­ها است و با افزایش قیمت آن هزینه ساخت و ساز نیز افزایش پیدا می­کند. در ایران بخش عمده­ای از میلگرد توسط کارخانه فولاد مبارکه  اصفهان تولید می­شود قیمت میلگرد    به عوامل متفاوتی بستگی دارد، از اینرو ثباتی در قیمت این محصولات وجود ندارد و حتی بسته به شرایط کشور و ارز، ارزش آنها می­تواند روز به روز تغییر کند. این محصولات به دو نوع  عاجدارو ساده دسته بندی میگردد نحوه محاسبه قیمت میلگرد    با توجه به اینکه در واحدهای نورد تولید مقاطع ساختمانی فولاد از شمش استفاده می‌شود، نوسانات قیمت شمش می‌تواند تعیین کننده قیمت نهایی محصولات طویل ساختمانی نیز باشد. در ایران تولید شمش با کیفیت توسط کارخانه‌هایی از قبیل ذوب آهن اصفهان، یزد، ساوه، قزوین، سمنان و قم تولید می‌شود.  از سوی دیگر قیمت شمش در ایران بر اساس قاعده‌ای مشخص می‌گردد که با سایر بازارهای جهان متفاوت است. اصول کلی تعیین قیمت شمش در بازارهای کشورهای دیگر قیمت وارداتی و یا صادراتی آن محصول است. از سویی دیگر با توجه به اینکه همواره هر دو این قیمت ها فاصله تقریبی مشخصی باهم دارند، بنابراین هرکدام از آن‌ها می‌توانند معیاری برای قیمت‌گذاری در بازار داخلی قرار گیرند.

 

قیمت میلگرد ذوب آهن

قیمت میلگرد ذوب آهن   بر اساس قیمت شمش تعیین می‌شود اما فرمول ارائه شده برای میلگرد نیز ۱۱ درصد بالاتر از نرخ شمش می باشد .همانطور که می‌دانیم این قیمت بعنوان قیمت پایه میلگرد در بورس کالا تعیین می‌شود که با درنظر گرفتن کیفیت و حجم عرضه شده این مبلغ دارای نوسان کمی می‌باشد، اما آنچه ما بعنوان  قیمت میلگرد ذوب آهن  در بازار مشاهده می‌کنیم اضافه شدن مالیات %۹ درصد بر آن است. نکته قابل تامل اینجاست که ممکن است  مشاهده کنید که تغییرات قیمت جهانی شمش در حوزه  CIS با تغییرات قیمت شمش در ایران کاملا مثل هم  نباشد. علت این موضوع به تغییرات قیمت دلار و به قیمت شمش صادراتی ایران وابسته است.

 

 

 قیمت میلگرد زاگرس

کارخانه صبا فولاد زاگرس یکی از شناخته شده‌ترین تولید کنندگان میلگرد در مناطق مرکزی ایران به شمار می‌آید و   قیمت میلگرد زاگرس  با توجه به آخرین تغییرات در بازار توسط کارشناسان فروش کارخانه صبا فولاد زاگرس در سراسر کشور اعلام می گردد این محصول توسط کارخانه صبا فولاد تولید می‌شود که با نام میلگرد شهرکرد نیز شناخته می‌شود    قیمت میلگرد زاگرس  به عواملی مختلفی از جمله نوسانات در بازارآهن و قیمت آهن و ... بستگی دارد  در حال حاظر این شرکت دارای با کیفیت ترین محصولات فولادی می باشد و از جایگاه بالایی در بین فولاد سازان ایران برخودار و دارای گواهینامه استاندارد ملی 3132 برای تولید میلگرد آجدار از سازمان ملی استاندارد ایران است.

 

 

قیمت تیرآهن

قیمت تیرآهن  تابع عوامل مختلفی است از جمله نوع آن . تیرآهن ها در اشکال و سایزهای مختلفی وجود دارند که شایع ترین نوع آن تیرآهن I و H شکل است. آنها معمولا در ساخت و ساز، کارهای عمرانی، ماشین آلات سنگین، ساخت کامیون و سایر کارهای سنگین استفاده می شوند. تیرها بیشتر برای حمایت از سازه های سنگین مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت تمام شده پروژه به قیمت تیرآهن  و به طور کلی قیمت اهن آلات مصرفی در آن پروژه می باشد. موارد استفاده ی تیر اهن در ستون ها، خرپا ها، نعل درگاه ها، بیم ها، پوشش سقف ها و پل های لانه زنبوری است.  تیرآهن مهم است چرا که تیر آهن از مهم ‌ترین پروفیل های ساختمانی است که اغلب در پروژه‌های صنعتی هم کاربرد دارد. در هنگام خرید تیر آهن دقت کنید

 

 

قیمت نبشی

پروفیل های فولادی که دارای سطح مقطع L شکل می باشند در صنعت تحت عنوان نبشی نامیده می شوند. از انواع نبشی های فولادی می توان به دو نوع پرسی و فابریک اشاره .  قیمت نبشی  رابطه مستقیمی با پیش بینی قیمت اهن در آینده دارد. با توجه به نوسانات بازار ،  قیمت نبشینیز با تاثیر گرفتن از همین نوسانات بازار تغییر می کند. از دلایل افزایش و کاهش قیمت آهن آن می توان بر روی قیمت نبشی  نیز تاثیر می گذارد عوامل موثر بر قیمت آهن علاوه برتورم داخل دلایلی برون مرزی نیز دارند از جمله: قیمت جهانی سنگ اهن و میزان عرضه و وتقاضای آن و تغییرات مصرف و مازاد عرضه ی کشورهای تولیید کننده و مصرف کننده. و افزایش قیمت نفت (انرژی) و نرخ تورم جهانی همچنین هزینه های حمل و نقل تاثیرات خود را در این بازار نشان می دهد.

قیمت ناودانی

به مقاطع فولادی به شکل U انگلیسی ناودانی گفته می شود. این محصول که در دسته پروفیل های باز قرار دارد. به طور کلی ناودانی ها در دو دسته پرسی و فابریک قرار می گیرند به گونه ای که نوع پرسی با روش پرس تولید شده و نوع فابریک از همان ابتدا به صورت ناودانی از خط تولید خارج می شود. . قیمت ناودانی فابریک تحت تاثیر قیمت روز آهن می باشد. روش تولید ناودانی پرسی با استفاده دستگاه قالب می باشد  قیمت ناودانی سبک و سنگین نیز با یکدیگر تفاوت دارد. از کارخانه های مهم زیادی این محصول را با کیفیت بالایی تولید می کنند از جمله کاربردهای ناودانی : دیوارها ، دیوارهای ستونی ، سقف و پشت بام ، چارچوب در و پنجره ، حامل تیر های چوبی ، چارچوب خودروها، ماشین های سنگین و یدک کش ها ، ساختمان های فلزی

 

قیمت ورق فولادی

ورق فولادی، فلزی است که سطح آن مسطح تر از آهن، فولاد و هر فلز دیگری می باشد و از نورد گرمشمش فولادی و یا بیلت تولید می شوند امروزه عمده ی محصولات فلزی به‌صورت ورق فولادی تولید شده که هرکدام از انواع ورق‌ فولادی , برای اهداف خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از انواع ورق های فولادی می توان به ورق سیاه یا گرم نوردیده، ورق روغنی یا ورق سرد نوردیده؛ ورق گالوانیزه، ورق رنگی؛ ورق اسیدشویی، ورق قلع اندود و ورق کرکره اشاره کرد. قیمت ورق فولادی  سیاه معمولا از سایر ورق های سرد نوردیده کمتر می باشد ورق های گالوانیزه نیز دسته ای از ورق های فولادی می باشند که برای مقابله با زنگ زدگی در آن ها از پوشش روی استفاده شده است. از این محصولات اغلب در صنایعی همچون اتومبیل سازی؛ کشاورزی و حمل و نقل استفاده می شود.  قیمت ورق فولادی گالوانیزه نسبت به ورق های سرد نوردیده بیشتر می باشد. شما عزیزان می توانید  قیمت ورق فولادی  برای استعلام کارخانجات مختلف به سایت های ان ها مراجعه کنید یا با مشاوران انها تماس حاصل فرمایید.

 

قیمت آهن

آهن از مهم‌ترین عناصر یک اسکلت فلزی به شمار می‌آید؛ بنابراین در محاسبه هزینه یک سازه فلزی در نظر گرفتن قیمت آهن ،امری بسیار مهم و ضروری است. آهن یکی از اجزای اصلی ساختمان‌های فلزی محسوب می‌شود. قیمت آهن  امری مهم و پرتقاضا می باشد برای کسانی که فعال هستند در  حوزه فولاد و کسب‌وکارهایی که به طور مستقیم با خرید آهن‌آلات در ارتباط هستند. به دلیل استراتژیک بودن این کالا،قیمت آهن  عموما با پارامترهای زیادی دخیل است از جمله قیمت نفت، قیمت مواد خام و اولیه تولید اهن، هزینه حمل و نقل، تورم جهانی و تاثیر ان بر بازار، عرضه و تقاضا، قیمت دلار و ارز، نیاز به صنایع وابسته، قیمت ضایعات اهن یا همان اهن قراضه

 

قیمت قوطی و پروفیل

در صنعت پروفیل یا قوطی به مصالحی گفته می شود که دارای سطح مقطع ثابت با طول های متغیر است. با پیشرفت روش های ساخت مصالح، صنعتگران توانستند باکس هایی با طول بالا ولی سطح مقطع ثابت تولید کنند. این کار سبب شد تا هزینه کار کاهش پیدا کرده و کاری که قبلاً با چند مصالح و جوشکاری انجام می گرفت با یک عدد پروفیل به خوبی به سرانجام برسد .انواع قوطی و پروفیل بر خلاف ظاهر ساده‌ای که دارند بخش زیادی از هزینه ساخت سازه را به خود اختصاص می‌دهند؛ به همین دلیل تغییرات قیمت قوطی و پروفیل تاثیر زیادی بر بازارهای از جمله مسکن و خودروسازی خواهد داشت. برای بهینه‌سازی هزینه اجرای سازه، انتخاب پروفیل مناسب یکی از مهمترین فاکتور‌ها می باشد . قیمت قوطی و پروفیل  به ابعاد آن، شرکت سازنده و کیفیت محصول تولیدی بستگی دارد. هرچند عواملی مانند تغییرات نرخ ارز، قیمت در بازار جهانی و عوامل سیاسی نیز بر قیمت قوطی و پروفیل  تاثیر دارد

 

قیمت سیم آرماتوربندی

 سیم آرماتور بندی در موارد ساختمانی قالب بندی مورد استفاده قرار می گیرد . امروزه به عنوان یک صنعت اصلی به چشم می آید. قیمت سیم آرماتور بندی  در سیم مفتول‌ها و حالت‌های مختلف موجود می‌باشد. سیم آمارتورها به صورت کششی، طبق سفارش مشتری عرضه می‌شود. سیم آرماتور بندی در موارد ساختمانی قالب بندی مورد استفاده قرار می گیرد . سیم آرماتوربندی  در انواع متفاوت تولید می شود.   قیمت سیم آرماتور بندی  بنابر قطر سیم متفاوت است و برای خرید سیم آرماتوربندی باید به کاربرد آن توجه کرد. سیمی است که بتواند علاوه بر مقاومت کششی مناسب از نرمی خوبی برخوردار باشد.چرا که در زمان بستن آرماتور، آرماتوربند قدرت مانور خوبی در بستن آرماتورها داشته باشد و بتواند با حداکثر کشیدگی سیم بتواند گره بزند و شبکه آرماتوربندی را به درستی و با مقاومت مطلوب ببندد.

 

 

قیمت ورق رنگی

ورق رنگی ، ورق های فلزی گالوانیزه هستند که توسط تکنیک های خاصی در صنعت رنگ آمیزی شده اند. ورق رنگی دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی  دارد و همچنین فرم پذیری بسیار خوبی دارد.  قیمت ورق رنگی در بازار ایران معمولا از نوسان لحظه ای کمتری برخوردار است اما در حالت کلی افزایش قیمت آهن و فراورده های آن بر  قیمت ورق رنگی نیز تاثیر می گذارد.کاربرد ورق رنگی در صنایع تولید لوازم خانگی مانند در یخچال و فریزر، صنایع ساختمانی مانند سقف کاذب، بدنه ی انبارها و کارگاه ها، صنایع فلز مانند کابینت و بدنه ی کامپیوتر،در لوازم خانگی مانند آبگرمکن و اجاق گاز و .....

 

قیمت ورق استیل

آلیاژی که پایه آن از آهن است و کمتر از ۲% کربن دارد استیل یا فولاد نامیده می شود. ورق های استیل دارای ضخامت کمی هستند و سطح آن ها بسیار صاف و براق است .این ورق ها به راحتی خورده نمی شوند و ضد زنگ هستند.  ورق های استیل به دو گروه استیل بگیر (آهنربا جذب می شود) و ورق استیل نگیر (به آهنربا جذب نمی شود) که   قیمت ورق استیل  نگیر کاربردی تر و گرانتر می باشد  شاخصه های مهمی که در   قیمت ورق استیل تاثیرگذار است  عبارتند از نوسانات قیمت جهانی فلزات ارزشمندی مانند نیکل، قیمت جهانی آهن، نوسانات ارزی، جنس ورق استیل، ضخامت ورق استیل، و . . . که جمع بندی این عوامل باعث به اصطلاح درآمدن  قیمت ورق استیلدر هر روز میگردد.

 

خرید میلگرد

میلگردها از جنس فولاد است و بخش عمده‌ی مصرف آن در صنعت ساختمان سازی و بتن‌ریزی است، جهت تقویت مقاومت کششی بتن در صنعت ساخت و ساز از انواع مختلف میلگرد استفاده می شود.  میلگردها به دو دسته ساده و آجدار تقسیم بندی می شوند و مصارف متنوعی دارند  برای  خرید میلگرد لازم است بدانیم که چه نوع میلگردی و برای چه مصرفی لازم است خریداری شود . روش‌های مختلفی برای خرید میلگرد وجود دارد، یکی از این روش‌ها خرید اینترنتی میلگرد است. با خرید اینترنتی میلگرد به راحتی می‌توانید قیمت میلگرد ساده را در کوتاه‌ترین زمان با سایر سایت‌های معتبر مقایسه کنید و در نهایت از سایتی که میلگر ساده، آجدار و غیره را با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه میکند، خریداری کنید.

 

فروش میلگرد

برای فروش میلگرد فقط قیمت میلگرد مهم نیست؛ مشخصات آن و آزمایش‌های کنترل کیفیت هم از اهمیت برخوردار است. به طورکلی میلگرد به روش‌های مختلفی طبقه‌بندی می‌شود .از نظر مصالح  و ساخت و مقطع می باشد  . یکی از روش های  فروش میلگرد روش‌ فروش آنلاین می باشد.  که برای خرید و فروش میلگرد می توانید به صورت آنلاین از سایت های معتبر اقدام کنید. بیشتر شرکت‌ها و کارخانجاتی که در زمینه آهن و فولاد فعالیت می‌کنند با قرار دادن لیست قیمت‌های خود و مشخصات و ویژگی‌های خاص محصولات خود به خوبی می‌توانید اطلاع یابید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. برای خرید کالاها و محصولات ساختمانی و صنعتی بهتر است پیش از خرید آن‌ها را به خوبی بشناسید تا بتوانید یک خرید دقیق و خوبی داشته باشید. یک فروشنده مجرب و ماهر برای خرید محصولاتی از این دست به عنوان یک راهنمای مطمئن و با درایت عمل می‌کند و می‌تواند خرید خود را به خوبی انجام دهد تا در حین انجام کار برای آن مشکلی به وجود نیاید. در صورتی که می‌خواهید یک میلگرد را به صورت آنلاین خریداری کنید لازم است که پیش از خرید تمامی جزئیات را مد نظر قرار دهید و با اطلاعات کافی یک خرید خوبی انجام دهید، برای این منظور بهتر است از یک کارشناس آهن مشاوره بگیرید تا به شما در خرید آنلاین کمک کنند.

 

 

قیمت ورق گالوانیزه

در صنعت فولاد به ورق های فولادی که توسط لایه روی جهت جلوگیری از خوردگی محصول پوشانده شده باشند ورق گالوانیزه گفته می شود. قیمت ورق گالوانیزه  به دلیل تنوع زیاد این محصول و تفاوت کیفیت کالای کارخانجات داخلی و همچنین ورق های وارداتی؛  متفاوت می باشد  قیمت ورق گالوانیزه   با نوسانات ارزی  و افزایش قیمت دلار افزایش پیدا می کند . دلیل این امر آن است که با افزایش قیمت دلار صادرات افزایش یافته از این رو بازار داخل با کمبود محصولات مواجه می شود. بعلاوه قیمت تهیه مواد اولیه برای ورق گالوانیزه افزایش داشته و بر قیمت نهایی آن تأثیر گذار است. مصارف گوناگون ورق گالوانیزه در بسیاری موارد همچون تابلوهای برق، پنل ها، سینی کابل، قطعات لوازم خانگی، لوله بخاری، کانال کولر، ناودان، لوله ها و از همه مهم تر در بدنه و سقف سوله، گلخانه و سالن ها کاربرد دارد. ورق گالوانیزه برای مصارفی کاربرد دارد که احتمال زنگ خوردگی آهن و ایجاد خسارت وجود داشته باشد.

 

قیمت ورق فولاد مبارکه

امروز همه خریداران به راحتی از طریق سایت یا راه های ارتباطی دیگر می توانند قیمت ورق فولاد مبارکه  بدست آورند. علاوه بر روش های تلفنی یا حضوری برای خرید روش های اینترنتی هم بسیار مرسوم شده است. این کار به خصوص برای افرادی که از راه دور قصد گرفتن قیمت ورق فولاد مبارکه  یا خرید آن را دارند بسیار کارگشا است و خیلی راحت می توانند بار مورد نظر خود را در کمترین زمان برای صبت سفارش داشته باشند.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 153 تاريخ : شنبه 22 شهريور 1399 ساعت: 18:10

اجاره بیل مکانیکی

 

در ایران جا های بسیار زیادی برای اجاره بیل مکانیکی وجود دارد و به خاطر همین چون شما از انتخابتان مطمعن شوید ما به شما بارنداز را پیشنهاد می دهیم به خاطر این بارنداز را به شما پیشنهاد می دهیم که شرکتی است که برای مشتری هایش احترام زیادی میگذارد تا آن ها را راظی نگه دارد واز لحاظ های دیگر هم مناسب برای اجاره بیل مکانیکی است بیل مکانیکی برای مواقع زایادی قابل استفاده است بیل مکانیکی مناسب برای حفاری و معدن و برای نو سازی آپارتمان و خانه ها و.... استفاده میشود و باید گفت بارنداز کارخانه ای است که با کیفیت مثال زدنی اش این دستگاه ها را با کمک پرسنل توانا اش تولید می کند و به شما عزیزان اراعه می دهد تا با آن به بهترین شکل ممکن کارها تان را انجام بدهید پس با ما باشید واز ما خرید کنید.

 

بیل مکانیکی

 

بیل مکانیکی دستگاهایی است که برای خیلی جاها و مکان ها به کار میاید ومی شود با آن کارهای خیلی ها را آسان کرد و خیال خیلی ها را آسوده نگه میدارد بیل مکانیکی برای حفاری زمین و معدن ها وخراب کردن آپارتمان ها و خانه ها به کار می آید و برای همین ما بارنداز را به شما برای اجاره بیل مکانیکی پیشنهاد میدهیم چون بارنداز یکی از بهترین ها دراین کار و حرفه است و حتا با کارخانه های بزرگ داخلی و خارجی مقایسه میشود واین کارخانه این را تضمین میدهد که بهترین دستگاه ها را به شما می دهد که با زحمت و تلاش زیاد برای شما به دست آمده. شما می توانید با اجاره بیل مکانیکی به بهترین شکل کارهای تان را انجام دهید و به موفقیت و اون چیزی که می خواهید برسید.

 

بارنداز

بارنداز کارخانه ای با سابقه کاری و تجربه بالا و دارا بودن پرسنلی با تجربه و کا رایی زیاد به شما پیشنهاد میدهد که با اجاره بیل مکانیکی از ما راحت از انتخابتان باشید چون بیل مکانیکی وسیله ای است که برای کسانی که  کار های زیادی حفاری دارد مناسب است و احداف بارنداز این است که مشتریانش را راظی نگه دارد و بتواند یکی از بهتیرین ها در این حرفه و جهان شود و سعی کند تا بهترین ها را برای شما فراهم کند که هم شما و هم خود را راظی نگه دارد و باعث این شود که  شما از انتخابتان پشیمان نشوید بارنداز می خواهد تا با کارمندان و پرسنل کارآمدش به کمک خدا بتواند قله های ترقی را پشت سر بگذارد و یکی از بهترین ها در این کار و حرفه شود.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 172 تاريخ : چهارشنبه 19 شهريور 1399 ساعت: 14:02

شهاب سنگ :

شهاب سنگ یک سنگ آسمانی است که به زمین افتاده است. در واقع همه اجرام در حال حرکت در فضا که به زمین می افتند، شهاب سنگ نامیده می شوند. دست کم هر سال 100 شهاب سنگ با زمین برخورد می کنند برخی از شهاب سنگ‌ ها به اندازه‌ای بزرگ هستند که با چشم غیر مسلح در شب به شکل ستاره دنباله دار درخشان در آسمان دیده می‌شوند باتوجه به ارزش و اهمیت  شهاب سنگ   و مواد تشکیل دهنده آن و احتمال وجود فلز‌های گران قیمت، جستجوی  شهاب سنگ  یکی از کار‌های پرطرفدار برای جستجو گران در زمین است و عده‌ای  افراد سال‌ها به دنبال شکار  شهاب سنگ  در بیابان‌ها ومناطقی هستند که احتمال بارش شهاب سنگی درآن وجود دارد.

 

خرید سنگ های کلکسیونی:

از قدیم الایام ، تاجرها به دنبال گوهرهای کم یاب  می رفتند تا تمایل اشراف زادگان ثروتمند اروپا را ارضا کنند. به منظور ارضای این ذوق بیش از اندازه  ، جهانگردها و آشوب طلب ها عازم مکان های ناشناسی می شدند تا جواهرات کمیاب را برای زینت بخشیدن به لباس های سلطنتی بیابند. پرتغالی ها و بعد ها ایتالیایی ها، از سراسر اروپا به راه افتادند و از راه  روسیه به ایران آمدند و سرانجام به هند رفتند تا بزرگترین و بهترین جواهرات استخراج شده را جستجو کنند.کل این داستان ها  نشان از این دارد که انسانها از زمانهای قدیم به دنبال سنگهای زیبا بودند تا زندگی شان را با آنها آراسته نموده و مجموعه ای بی نظیر از سنگ های کلکسیونی را جمع آوری کنند. در حال حاضر نیز افراد علاقمند از سرتاسر جهان با حضور در حراجی ها و مزایده های مختلف برای خرید سنگ های کلکسیونی  به رقابت با یکدیگر میپردازند.برخی از ما زمان زیادی را برای کامل کردن کلکسیون مان اختصاص می دهیم که دلیل اصلی اش اشتیاق برای یافتن گوهرفوق العاده است.خرید سنگ های کلکسیونی یکی از سرگرمی های مورد علاقه بسیاری از افراد است.

 

 

  خرید سنگ قیمتی :

گروهی از سنگهایی می باشند که به علت زیبایی و کمیاب بودنشان ارزش خیلی بالایی دارند ودرگذشته خیلی از مردم از سنگ های قیمتی به عنوان دارو استفاده می کردند و بعضی دیگر بر این باور بودند که خرید سنگ قیمتی به آنها قدرت و شجاعت می بخشد . با سپری شدن زمان درستی یا نادرستی تمام این تصورها ثابت شد اما هیچ وقت از طرفداران آنها کم نشد. در دنیای امروز هم این سنگ ها عامل تعیین کننده ای در ثروت اشخاص و دولت ها هستند. و وکاربرد زیادی در زیبایی و پوشش دارند  . خرید سنگ قیمتی  به سبب گسترده بودن رنگ ها و طرح های آنها  کاربردهای زیادی دارند. در آن زمانها در كنار علم گوهرشناسی، شغل های متنوع و بازار پرفروشی هم در زمینه تجارت سنگ‌های قیمتی در ایران برقرار بود. از همین رو است که اغلب مردم به دنبال خرید سنگ قیمتی هستند.

 

 

سنگ های کمیاب :

وقتی درباره سنگ‌های کمیاب فکر می‌کنیم، الماس، زمرد و یاقوت عنوان کمیاب ‌ترین سنگ‌های جواهر در تمامی دنیا را به خود اختصاص می‌دهند.شاید به طور شگفت‌آوری وجود داشته باشد  تعداد زیادی از سنگ‌هایی که کمیاب‌ تر و حتی گران‌قیمت‌تر هستند.این سنگها به دلیل داشتن خواص نوری مواد بسیاردارای شهرت می باشند.در واقع سنگ‌های کمیاب  قابلیت تغیر رنگ در نورهای مختلف را دارد این تغییر رنگ کاملا مستقل از زاویه دید شما می باشد و به نوع تابش نور در محیط برمی گردد،بعضی از سنگ‌های کمیاب دارای خواصی از جمله:  به وجود آورنده حس شادی ،محافظ انسان در مقابل انرژی‌های منفی ،از بین بردن استرس و غم. به وجود آوردن انرژی مثبت ،برای درمان بی خوابی،برای تسکین و ارامش اعصاب،موجب آرامش یافتن،موجب افزایش شادی و نشاط در افراد می باشند.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 136 تاريخ : دوشنبه 17 شهريور 1399 ساعت: 19:13

دستگاه نان بستنی:

باوجود نیاز های کشور و بالا بودن هزینه هایی که دستگاه نان بستنی وارداتی داشت ازاین رو متخصصان ایرانی کوشیدند که با کمترین هزینه های موجود دستگاه نان بستنی را در داخل تولید کنند.انجام چنین کاری موجب پایین آمدن هزینه خرید دستگاه و افزایش اشتغال جوانان ایرانی شد.

 

دستگاه نان بستنی بیسکویتی:

به دلیل استقبال زیاد مردم از نان بستنی، شرکت ها به فکر تنوع در این حیطه افتادن و دستگاه نان بستنی بیسکویتی بهترین ایده آنها بود.از این رو دستگاه نان بستنی بیسکویتی تبدیل به یکی از دستگاه های پردر آمد شد. با روی کار آمدن این نوع دستگاه ها اکثر تولید کنندگان تمایل به تعوبض ئستگاه های قدیمی خود نمودند.

 

دستگاه نان بستنی قیفی:

دستگاه نان بستنی قیفی با تولید نان های قیفی که به دلیل ظاهری کاملا متفاوت با سایر نان بستنی ها دارد بیشتر مورد علاقه کودکان در جامعه است

دستگاه نان بستنی قیفی جز قدیمی ترین دستگاه های نان بستنی است. که در بازار عرضه شده. قدیمی بودن این دستگاه ها هیچ گاه باعث خارج شدن آنها از رده دستگاه های پر کاربرد نشد. بلکه محصولات تولیدی تبدیل به خاطره ای نوستالژیک در جامعه شد.

 

دستگاه نان بستنی رول کن:

برحسب استقبال بیشتر مردم از بستنی و پیشرفت تکنولوژی و تنوع طلب بودن  کارخانه ها دستگاه نان بستنی رول کن وارد بازارشد. از بهترین خاصیت های  دستگاه نان بستنی رول کن می توان به رول کردن نان بستنی اشاره کرد.

این دستگاه ها در تنوع و کیفیت های مختلف تولید می شوند که هر شرکت باید حسب نیاز خود یکی را انتخاب نماید.

 

دستگاه پخت نان جو:

نان جو از دیر باز مورد اهمیت بوده است و از همین رو دستگاه پخت نان جو روی کار آمد. رو دستگاه پخت نان جو در خانه به ما این امکان را می دهد که در خانه یا یک محیط کوچک شروع به کسب در آمد کنم.

مشکلات ساخت تنور های قدیمی پخت نان موجب استقبال بی نظیر جامعه از استفاده از دستگاه ها به جای تنور های گلی قدیمی است.

 

 

دستگاه پخت نان سنگک:

نان سنگک به دو روش سنتی و دستگاهی پخت میشود. به دلیل استقبال مردم و دشوار بودن بودن مدل سنتی متخصصان دستگاه پخت نان سنگک را به بازار عرضه کردند. دستگاه پخت نان سنگک بر عکس باورها به دلیل مزیت های فراوانی که داشت  در یک بازه زمانی بازار فروش خوبی پیدا کرد.

 

 

خرید نان بستنی:

نان بستنی چیزی است که بیشتر مردم دوست دارند چون با آن می شود خیلی چیز های خوشمزه ای درست کرد و خورد مثلا با بستنی می توان با آن حلوا و شیرینی درست کرد و در مجالس استفاده کرد. خرید نان بستنی در کافی شاپ ها برای تزینات استفاده میشود همچنین برای بچه ها مقوی است و آن ها خیلی نان بستنی را دوست دارند. باوجود این همه کاربرد خرید نان بستنی برای بستنی فروشان الزامی است.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 140 تاريخ : دوشنبه 17 شهريور 1399 ساعت: 19:12

قطعات پکیج در شیراز

همین طور که می دانید باورود به فصل سرما اولین دغدغه ی مردم سیستم گرمایشی منازل است که بهترین روش آنها پکیج است. همانگونه که میدانید پکیج ها در دو نوع دو مبدل و تک مبدل تولید و به بازار عرضه می شوند.از همین رو بعضی از شرکت ها ازجمله شرکت امدادپکیج دست به تولید قطعات پکیج در شیراز  زدند. شرکت امداد پکیج بابهره گیری از دستگاه های پیش رفته توانسته اند قطعات پکیج در شیراز را تولید کنند. 

 

فروش قطعات پکیج در شیراز

پکیج شوفاژدیواری:دستگاهی است که به جای موتورخانه مرکزی توانایی تأمین همزمان آب گرم مصرفی و آب گرم شوفاژ برای هریک از واحدهای آپارتمان یا ویلاهارا دارد. پکیج دیواری می توان به راحتی به جای یک کابینت دیواری نصب کر به همین خاطرپکیج ها در بین مردم محبوب شدن. وما برای رفاه حال شما مشتریان فروش قطعات پکیج در شیراز  را راه اندازی کردیم.و شرکت امداد پکیج شیرازدست به تولید قطعات زیر زده: برد پکیج -  وريستور - فلوسويچ يا كليد جريان - برد جرقه -  شيرسه طرفهپمپ خطي يا پمپ سيركولاسيون - شير پركن پكيج - شير تخليه ي آب مدار NTCگرمايشيا سنسور حرارتي مدار آبگرم مصرفي - شير اطمينان - گيج دما و فشار - ترموستات دود يا سنسور دود- منبع انبساط ديافراگمي NTCيا كليد حرارتي مدار گرمايش شير هواگيري اتوماتيك vent Air - سيستم ضد يخ زدگي پكيج frez Anti وما بعد از تولید توانسته ایم در امر فروش قطعات پکیج در شیراز جزء بهترین تولید کننده ها در این راستا باشیم.

 

امداد پکیج شیراز

امداد پکیج شیراز بعنوان یکی از تامین کنندگان اصلی قطعات پکیج در ایران جهت رفاه حال تکنیسین ها و سرویسکاران پکیج های بوتان, ایران رادیاتور, ایساتیس, آریستون, تاچی, ... سعی دارد تمامی قطعات مورد نیاز ایشان را تامین نماید تا هیچ پکیجی بدون قطعه و بدون سرویس باقی نماند.تنوع قطعات: امداد پکیج شیراز تنها شرکت شناخته شده محسوب می شود که قطعات  پکیج تک مبدل و پکیج دومبدل تولید کرده و دارای بیشترین ظرفیت های موجود در بازار می باشد.

 

خرید قطعات پکیج شوفاژی دیواری در شیراز

نکات مهم درمورد خرید قطعات پکیج شوفاژدیواری در شیراز قطعات پکیج را از شرکتی خریداری کنید که دارای اعتبار و حسن شهرت باشد و توان خدمات پس از فروش حرفه ای  را داشته باشد. ما در شرکت امداد پکیج شیرازاین توانایی را داریم که با تولیدات خود بستری ایجاد کرده که شما مشتریان به توانید خرید قطعات پکیج شوفاژدیواری در شیراز را به راحتی انجام نمایید.

 

 

قطعات ایران رادیاتور در شیراز

گروه صنعتي ايران رادياتور به عنوان بزرگترين توليد كننده انواع رادياتورهای آلومينيومي، پكيج شوفاژهای ديواري در خاورميانه است.اكنون در اواسط راهي كه هدف گذاری شده هستيم و اميدواريم با همكاري و همت والاي پرسنل صادق، سخت كوش و نظرات متخصصان و تشويق دست اندركاران در همه سطوح بتوانيم با كارآفريني هاي بيشتر، خدمات افزون تري را ارائه نماييم. از همین رو قطعات ایران رادیاتور در شیراز را راه انداری کردیم.تنوع قطعات ایران رادیاتور در شیراز امداد پکیج شیراز تنها شرکت شناخته شده محسوب می شود که قطعات  پکیج تک مبدل و پکیج دو مبدل تولید کرده و دارای بیشترین ظرفیت های موجود در بازار می باشد.

 

قطعات پکیج شوفاژدیواری در شیراز

قطعات پکیج شوفاژ دیواری در شیراز یکی از کارآمد ترین وسایل موجود در هر خانه ای است.کارآمد بودن پکیج ها از این بابت است که بسته به مدل انتخابی شما، توانایی کاهش مصرف انرژی گرمایشی را در منزل شما تا چیزی حدود ۲۰ % کاهش می دهد. وبه برحسب نیازما  قطعات پکیج شوفاژدیواری در شیراز را تولید کردیم که قطعات آن شامل:برد کنترل - حسگرهای پکیج - قطعات مجری فرمان -  قطعات مکانیکی هستند.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 148 تاريخ : دوشنبه 17 شهريور 1399 ساعت: 19:28

 

دستگاه روغن گیری

دانه های روغنی بسیاری در طبیعت یافت می شود که به کمک دستگاه روغن گیری می توان شیره درونی این گیاهان پر خاصیت را استخراج کرده  و مورد مصرف قرار داد. از جمله این دانه ها کنجد، تخم آفتاب گردان و ... است. دستگاه روغن گیری به دو روش پرس سرد و پرس گرم کار خود را نجام می دهد. در روش پرس گرم ابتدا محصول مورد نظر در دیگ های بخار به همراه مواد دیگر پخته شده  و سپس روغن گیری اعمال می شود. در این روش به دلیل استفاده از مواد شیمیایی در تولید نهایی روغن استخراج شده باید تصفیه شود و در کل روغن خروجی از دستگاه روغن گیری  با روش گرم  کیفیت خیلی بالایی ندارد و از نظر سلامتی هم در رده بعدی قرار می گیرد. روش دیگری وجود دارد در دستگاه روغن گیری  که به آن پرس سرد می گویند. در پرس سرد مواد افزودنی دیگری به محصول مورد نظر اضافه نمی شود.  برای همین روغن استخراجی از آن کاملا خالص  و از لحاظ سلامتی هم بهتر از روش گرم است. بیشتر افراد در هنگام خرید دستگاه روغن گیر  در منزل از روش پرس سرد استفاده می کنند. ولی در حجم صنعتی از روش گرم استفاده می شود به دلیل اینکه در روش گرم صد در صد روغن به دلیل استفاده از ماده شیمیایی استخراج می شود به همین علت کارخانه های بزرگ و صنعتی از روش پرس گرم دستگاه روغن گیر  استفاده می کنند تا محصول نهایی برایشان پر سود تر تمام شود. در حوزه بهداشت و سلامت تاکید شدید بر استفاده نکردن از روغن های بازاری و یا به اصطلاح صنعتی است. امروزه بیشتر افراد خود مبادرت به خرید دستگاه روغن گیری می کنند تا محصول طبیعی تر و خالص تر و باکیفیت تر برای مصرف در اختیار داشتهباشند و یا از فروشگاه هایی که فقط در این زمینه کار می کنند روغن مصرفی خود را تامین می کنند.

 

 

دستگاه روغنگیری

امروز استفاده بهینه از تمامی مواد خوراکی بسیار مورد کاربرد است از جمله گرفتن روغن تمام دانه ها و هسته های خوراکی و استفاده از آن ها در مصرف روزانه افراد، بخصوص روغن هایی که کمک کننده سلامت فرد باشند. با توجه به موارد ذکر شده اهمیت و لزوم دستگاه روغنگیری بیش از بیش حائز اهمیت خواهد بود. روغن های با دانه های تیره بدلیل گرما و یا گرمای حاصل در دستگاه روغنگیری را  روش گرم می گویند. البته روش دیگری هم موجود است بنام پرس سرد که متفاوت با روش قبلی است. در حال حاضر خرید دستگاه روغنگیر فقط معطوف به کارخانه ها نمی شود و کارگاه های کوچک تر حتی افرادی هم در منزل با خرید این دستگاه ها اقدام به تولید روغن و فروش آن ها می کنند این کار علاوه بر مصرف شخصی و خانوادگی افراد موجب ایجاد کسب و کارهای کوچک با فضا کمتر هم شده است ملاحظه می کنید که دیگر خرید دستگاه روغنگیر معطوف به کارخانه های چندساله و بزرگ نیست . امروزه اهمیت به سلامت بسیار بیش از بیش شده است و مسئولان حوزه سلامت بسیار بر این مسئله تاکید دارند. شاید همین مسئله خود بروی خرید دستگاه روغنگیر تاثیر بیشتری گذاشته چون تقاضا برای روغن مرغوب تر و مناسب با سلامتی بیشتر از قبل شده است. بیماری های قلبی و عروقی به دلیل شلوغی محیط و به نسبت آن آلودگی های زیاد، استرس کاری و زندگی افراد زیادتر شده است و کارشناسان حوزه سلامت بر استفاده از روغن های طبیعی تاکید بسیار دارند این روغن های طبیعی همان موادی هستند که در روش پرس سرد از دستگاه روغنگیر تولید می شوند چون فاقد هرگونه مواد شیمیایی است و همان روغن اصل گیاه یا دانه را در پایان کار داریم. البته در حال حاضر خرید دستگاه روغنگیری فقط برای تامین روغن های خوراکی نیست بلکه از ان دستگاه ها برای گرفتن روغن دانه ها یا هسته های خیلی از گیاهان دیگر هم استفاده می شود که بیشتر جنبه درمانی دارند و حتی در ماساژ ترابی نیز از این روغن ها استفاده می شود مانند روغن سیاه دانه، روغن نارگیل، روغن بادام تلخ و ......

 

 

دستگاه روغن کشی

برای تولید این روغن ها روش های سنتی و پر زحمت بسیاری استفاده می شدند که بعضا حجم محصول تولیدی برای نیاز بازار کافی نبود تا اینکه دستگاه روغن کشی کارخانه ای وارد عرصه صنعت شدند. اولین دستگاه روغن کشی در سال 1876 میلادی در آمریکا تولید شد ولی در حال حاضر کشور آلمان در این زمینه پیش رو است. قبل از استفاده از دستگاه ابتدا محصول مورد نظر برای روغن گیری برداشت شده و آشغال و دانه ها فاسد از آن جدا می شود. در مرحله بعد باید رطوبت موجود در دانه از بین رفته و دانه خشک و تمیز شده  بعد وارد دستگاه شود.در صحبت بین افراد مختلف از هر دو کلمه دستگاه روغن گیری و دستگاه روغن کشی استفاده می شود. در کل می توان گفت تفاوتی بین این دو وجود ندارد و هر دو به یک معنا است. دستگاه روغن کشی شامل بدنه اصلی، مخزن درون ریزدانه و درب آن، ظرف محل روغن ریز و ظرف تفاله، ماردون و سیلندر ماردون است. از این دستگاه برای گرفتن روغن دانه ها و هسته های مورد نظر در فضاهای هتل، آشپزخانه، داروخانه، عطاری ها می توان استفاده کرد. علاوه بر ورغن تهیه شده از این دستگاه حتی تفاله های آن هم قابلیت استفاده در پخت شیرینی ها، خورشت، سوپ و... دارد که این موارد خوددلیل بر مقرون به صرفه بودن دستگاه روغن کشی است. هر دستگاه روغن کشی کارخانه ای از دو روش برای تولید روغن مورد نیاز استفاده  می کند، پرس سرد و پرس گرم. در روش پرس گرم به دلیل اینکه روغن خارج شده دمای بالایی دارد محصول تولید شده خواص خود را از دست می دهد. بیشتر افراد تا اسم دستگاه روغن کشی را می شنوند این ذهنیت برایش پیش می آید که از این دستگاه ها فقط در کارخانه هایی با مساحت زیاد می توان استفاده کرد اما امروزه در بازار، این دستگاه  در سایز های کوچکتری  برای فروشگاه ها و حتی منازل هم در دسترس است و افراد حتی می توانند به صورت شخصی دستگاه مورد نظرشان را تهیه و روغن مصرفی خود را تولید کنند.

 

 

 

دستگاه ارده گیری

یکی از پرکاربردترین دستگاه هایی که امروزه بسیار مورد استقبال همه قرار گرفته است دستگاه ارده گیری است. کنجد از جمله دانه های مغزی است و شیره آن ارده نیز بسیار پرخاصیت با طبعی گرم در طب سنتی و اسلامی است و باعث شادابی و رفع خستگی می شود علاوه بر این  بسیار سودمند برای افراد مبتلا به کم خونی و فقرآهن است دستگاه ارده گیری دارای دو سنگ آسیاب است. با توجه به سایز و ظرفیت این دستگاه در صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی آن برای خرید دستگاه ارده گیری حتما توجه به حجم و ابعاد کار داشته باشید. در حال حاضر مغازه های کوچکی هستند که با خرید دستگاه ارده گیری اقدام به تولید این محصول کرده اند و نسبت به نوع بازاری یا به اصطلاح کارخانه ای آن فروش بهتری هم دارند به خصوص در ایام خاصی که این خوراکی خوشمزه کاربرد بیشتری دارد مانند ماه رمضان به دلیل اینکه این مغازه های کوچک تر اعتماد خریدار به اصل بودن محصول را افزایش داده است و علاوه بر آن به دلیل اصل بودن خروجی آن از دستگاه ارده گیر مزه خیلی بهتری هم خواهیم داشت. کار با دستگاه ارده گیر پیچیدگی خاصی ندارد و هر کس در هر سن، جنس و شرایطی به راحتی م یتواند از آن استفاده کند. معمولا یکسری از تولید کنندگان سی دی آموزشی تهیه و بروی دستگاه قرار می دهند تا خریداران به راحتی با کارایی آن آشنا شوند و عده ای دیگری بخش نحوه آموزش و کار دستگاه را در کنار دیگر خدمات به مشتریان خود ارائه خواهند داد.

 

دستگاه ارده

برای تهیه یک ارده تازه و خوشمزه قطعا نیاز به یک دستگاه ارده خواهیم داشت. این دستگاه دو سنگ دایره ای شکل آج دار دارد که سنگ بالایی ثابت و سنگ پایینی با سرعت می چرخد. توجه داشته باشید که ناظر دستگاه می تواند زبری و نرمی ارده را با تغییری که در فاصله بین سنگ های دستگاه ارده ایجاد می کند تنظیم نماید. دستگاه ارده، دستگاهی است که روغن  حاصل از دانه های کنجد را از هم جدا می کند. این ماده بسیار انرژی زا است و مناسب برای افراد با طبع سرد است. به دلیل وجود دانه کنجد مرغوب در ایران محصول نهایی این دانه های مفید که همان ارده است بسیار مرغوب و کم نظیر است همین امر می تواند به  جوانان جویای کار کمک کند تا  با خرید دستگاه ارده و استفاده از همان فضای موجود منزل اقدام به تولید این محصول و کم کم حتی اقدام به صادرات محصول به کشورهای اطراف هم کنند. در حال حاضر کار و تولید این محصول و محصولات جانبی آن صرفا فقط توسط کارخانه های بزرگ صورت نمی گیرد و خیلی از افراد در محیط های کوچک و با همین  دستگاه ارده در حجم کوچک اقدام به تولید خود محصول و روغن آن کرده اند . جنس و کیفیت قطعات بکار رفته در تولید این دستگاه بروی میزان روغن گیری موثر است. دستگاه ارده که دچار خوردگی می شود ترکیبات فلز نامرغوب را وارد روغن خروجی می کند که همین امر بسیار مضر است. برای همین بهتر است در هنگام خرید دقت لازم را سنجش کیفیت قطعات داشته باشید تا بتوانید دستگاه ارده مرغوب با کارایی عالی تهیه کنید. در این صورت است که محصول نهایی شما با کیفیت تر و قطعا مشتریان شما بیشتر خواهد شد.

 

دستگاه کره بادام زمینی

می توان گفت یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین خوراکی ها کره بادام زمینی است. امروزه برای در دسترس تر بودن این خوراکی خوشمزه می توان از دستگاه کره بادام زمینی استفاده کرد تا علاوه بر مقرون بصرفه بودن بتوان از طعم تازه آن هم لذت برد. کافی شاپ ها، بوفه مدارس و فروشگاه های هایپر به راحتی می توانند با در اختیار داشتن دستگاه کره بادام زمینی به جدب مشتریان خود کمک کنند. به دلیل قابلیت میکس شدن کره بادام زمینی و طعم دهندگی فوق العاده آن برای کافی شاپ ها می تواند پرسود باشد. کارکرد ساده دستگاه کره بادام زمینی  و عدم نیاز به تخصص خاص یا پیچیده می تواند فرصت کسب درآمد در زمانی کم را برای افراد ایجاد کند. دستگاه کره بادام زمینی  موتورها بسیار قدرتمندی دارد که همین موتورها و تیغه های برنده باعث تولید کره نرم و مرغوب و با کفیت می شود. در حال حاضر خرید و استفاده از دستگاه کره بادام زمینی بسیار رایج شده است دلیل آن راحتی استفاده از این دستگاه است. به دلیل اینکه استفاده از این دستگاه بسیار راحت است و مدل خانگی یا فروشگاهی آن حجم زیادی ندارد و هر فردی  به راحتی می تواند در یک محیط کوچک محصول نهایی با کیفیت تولید کرد و برای خود بازار کار مهیا کند. خیلی از کارگاه در کنار خرید دستگاه روغن گیری ، دستگاه کره بادام زمینی را هم خریداری می کنند تا پکیج محصولاتی خود را کامل تر کنند و بتوانند تمام نیاز های مشتری های خود را برآروده کنند. چون طرفداران این نوع از کره بسیار زیاد است خیلی از افراد خود بصورت شخصی اقدام به خرید دستگاه کره بادام زمینی سایز کوچک که متناسب با فضای منزل است را می کنند. تا کره بادام زمینی خالص و همیشگی را داشته باشند یکسری دیگر هم به دلیل اینکه اقدام به تهیه انواع شیرینی جات در خانه می کنند این دستگاه  را برای کار خوددر منزل خریداری می کنند.

 

 

دستگاه روغن کشی کارخانه ای

تمامی دستگاه روغن کشی کارخانه ای دو روش برای تولید روغن مورد نیاز دارند، پرس سرد و پرس گرم. در روش پرس گرم روغن خارج شده دمای بالایی دارد  و محصول تولید شده خواص خود را از دست می دهد از طرفی از ماده شیمیایی هگزان در استخراج آن  استفاده می شود به دلیل استخراج کامل تمامی روغن از آن اما  این روغن قابل مصرف نیست و باید تصفیه شود. در روش سرد دمای روغن کمتر از 45 درجه است و خواص روغن به خوبی حفظ می شود. در این روش تولید روغن بدون استفاده از مواد شیمیایی است، برای همین برای بدن بسیار مفید تر است. بهتر است قبل از اقدام برای خرید دستگاه روغن کشی کارخانه ای ابتدا هدف خود متناسب با حجم مورد نیاز مشخص کنید. در کنار حجم تولیدی طول عمر مفید دستگاه، فاصله زمانی لازم برای سرویس دستگاه، قدرت الکتروموتور، گارانتی، طراحی قطعات پرس، هم جزء  موارد مهم  است که حتما باید به آن توجه کرد. یکی از مواردی که در بین دستگاه ها تفاوت ایجاد می کند انحصاری بودن طراحی این دستگاه ها است به دلیل اینکه اکثر دستگاه ها کپی برداری از یک محصول هستند. بخاطر داشته باشید چه در دستگاه روغن گیری کارخانه ای و یا فروشگاهی و خانه ای دمای روغن استخراج شده با کیفیت روغن رابطه عکس دارند. بطوری که اگر دمای محصول نهایی بالاتر باشد کیفیت و مرغوبیت روغن کمتر است و هرچقدر این دما کمتر باشد فایده و کیفیت روغن بدست آمده بالاتر خواهد بود. توجه داشته باشید از دستگاه روغن گیری کارخانه ای  تنها برای گرفتن روغن یکسری از دانه های خاص مثل کنجد استفاده نمی شد بلکه در بسیارب موارد از این دستگاه ها برای استخراج روغن هایی گیاهی که بیشتر جنبه درمانی و استفاده در مواد بهداشتی و حتی آرایشی  دارد مانند رازیانه، سیاه دانه، بادام تلخ،اسپند و .... هم استفاده می شود. پس تولیدات این دستگاه ها می تواند زیاد و کامل کننده پکیج خریداران باشد.

 

 

 

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 129 تاريخ : چهارشنبه 12 شهريور 1399 ساعت: 19:56

خدمات شبکه در اصفهان

به مجموعه خدماتی که بوسیله بستر شبکه سرویس های مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهد خدمات شبکه گویند. خدمات شبکه در اصفهان ارائه دهنده خدمات خاص بریا ذخیره سازی اطلاعات مجموعه ها و سازمان های مختلف صورت می گیرد که باعث یکپارچگی کاربران هم خواهد شد. این خدمات می توانند بروی یک یا چند سرور نصب شوند. انواع خدمات شبکه در اصفهان شامل خدمات اکتیو، خدمات پسیو، خدمات امنیت شبکه، خدمات پشتیبانی شبکه، خرید محصولات شبکه است. اگر بخواهیم به زبان ساده تعریفی از شبکه داشته باشیم، شبکه مجکوعه ای از رایانه های متصل به هم در یک مکان است این مکان هر جایی می تواند باشد. به طور کل کارت شبکه، سوئیچ ، کابل شبکه سه وسیله اصلی برای راه اندازی  هستند.

 

راه اندازی شبکه در اصفهان

شبکه جز تکنولوژی هایی است که به سرعت در حال رشد و گسترش است. یکی از نکات راه اندازی شبکه در اصفهان دست یابی به اطلاعات با روش ها مطمئن  و سرعت بالا  است. در حال حاضر کلیه سازمان ها مهمترین اطلاعات خود را بروی سیستم ها ذخیره  می کنند . این ذخیره اطلاعات حتی به کمک کلیه کاربران خود نیز کمک می کند تا این کاربران هر جای دنیا هستند بتوانند از اطلاعات مورد نیاز خود استفاده کنند. اکثر موسسه های راه اندازی شبکه در اصفهان خدمات زیر را برای سازمان ها در نظر خواهند گرفت.ارائه دهنده خدمات شبکه، سرور و دیتابیس، طراحی، نصب و راه اندازی شبکه، تهیه سخت افزارهای ممورد نیاز،عیب یابی، خدمات امنیت شبکه، مدییریت ، نگهداری و به روزرسانی شبکه، نصب و راه اندازی درون شبکه، پهنای باند مورد نیاز و .....

خدمات ویپ در اصفهان

به امکان برقراری تماس بروی شبکه سیستم یا خدمات ویپ گفته می شود. تا 30 سال پیش به جز شبکه های عمومی تلفن چیزی برای ارتباط وجود نداشت. از طرفی این ارسال داده ها به دلیل بعد مصافت هزینه بر بود. در حال حاضر فناوری های ارتباطی جدیدی چون تلفن های سلولی و شبکه اینترنت بسیار گسترده تر از قبل وارد عمل شده است. در سال های اخیر خدمات ویپ در اصفهان بسیار رایج تر از قبل شده است و بسیاری از سازمان ها و ادرات مختلف به سمت اقدام به استفاده از این سیستم ها کرده اند. شاید بتوان علت آن را مزایای بسیاری که این سیستم دارد عنوان کرد. این مزایای عبارتند از: بی نیاز از سیم کشی، ادغام تلفن و کامپیوتر با هم، برگزاری کنفرانس های صوتی و تصویری با آن، تماس کاربران خارج از سازمان با هر نقطه از دنیا، مدیریت متمرکز و آسان و.. این موارد تنها بخشی از مزایای یاستفاده از این سیستم ها است به همین دلیل خدمات ویپ در اصفهان  بسیار نسبت به قبل مورد استقبال همگان قرار گرفته است.

 

 

خدمات VOIP در اصفهان

شاید بتوان علت انتخاب خدمات VOIP در اصفهان  توسط مراکز، سازمان و .. را مزایایی بسیار این سیستم عنوان کرد. این سیستم ها علاوه بر اینکه کلیه مزایای سیستم های سانترال را دارا هستند می توانند خدمات دیگری از جمله، امکان برقراری تماس صوتی یا تصویری چندین کاربر با  یکدیگر، سیستم های رمز نگاری با امنیت بالا، سیستم ویس میل، ضبط تمامی مکالمات، امکان کال بک، گرفتن پشتیبان از تنظیمات سیستم، گزارشات و ... امکان تعریف موزیک انتظار متفاوت برای هر کدام از داخلی ها و ... بسیاری دیگر از مزایای مختلف که سازمان ها می توانند برای راحتی و پیشبرد اهداف و کارهای مجموعه از آن استفاده کنند. همین چند مورد خود گویای علاقه مندی مدیران برای استفاده از خدمات VOIP در اصفهان است.

 

 

تلفن های تحت شبکه در اصفهان

آی پی فن ها اصطلاحا به تلفن هایی گفته می شود که در شبکه ویپ استفاده می شوند. تلفن های تحت شبکه در اصفهان داری مزایایی بسیاری هستند از جمله، نصب آسان و سریع، عدم نیاز به کابل کشی مجدد، بالاترین کیفیت، انعطاف در جابه جایی؛ امکانات متنوع و کاربردی و... البته یکسری محدودیت ها هم از جمله وابستگی به برق و شبکه و نیاز همیشگی به آی پی   اما این چند مرود در برابر کاربردهای بسیار این سیستم بسیار ناچیز است. در چند سال اخیر تلفن های تحت شبکه در اصفهان  بسیار مورد استقبال مجموعه های مختلف کوچک و بزرگ شده اند.

راه اندازی سرویس ویپ در اصفهان

در سال های اخیر با روند رو به رشد راه اندازی سرویس ویپ در اصفهان  مواجه بوده ایم شاید یکی از علل آن را بتوان کمبود آب و فروش اکثر زمین های کشاورزی به بخش صنعت و تولید بتوان عنوان کرد. تعداد کارخانه های تولیدی و بواسطه ی آن ها مراکز و سازمان وابسته بیشتر از قبل شده است. هم مراکز جدید التاسیس و هم مراکز قبل  نیازمند بروز کردن تمامی سیستم های خود هستند که یکی از این سیستم ها، سیستم ارتباطی آن ها است. ارتقا این سیستم ها هم به پیشرفت کار هم سودهی بهتر کمک خواهد کرد. یکی از این سیستم های راه اندازی سیستم ویپ است که با تعریف کاربرهای متعدد و ایجاد ارتباط بین این کاربرها و شبکه ها توانسته تبادل ارتباطی عظیمی در سازمان ها ایجاد کند. همین دلایل خود  تا حدی می تواند گستردگی راه اندازی سرویس ویپ در اصفهان و نیاز مراکز به این سیستم را توجبه کند.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 153 تاريخ : شنبه 8 شهريور 1399 ساعت: 14:30

قیمت میلگرد فولاد مبارکه

در مطلب این بخش به توضیح مختصری در رابطه با قیمت میلگرد فولاد مبارکه  می پردازیم. همانطور که اطلاع دارید کارخانه فولاد مبارکه اصفهان یکی از کارخانه های برتر کشوری در زمینه تولید میلگرد و دیگر تجهیزات است. در حال حاضر این کارخانه علاوه بر تولید برای مصارف داخلی در صادرات هم حرفی برای گفتن دارد. به همین دلیل و استفاده از متریال مرغوب می توان گفت ممکن است قیمت میلگرد فولاد مبارکه با کارخانه هایی که در تولید تجربه کافی این کارخانه را دارا نیستند و یا در امر صادرات دستی بر آتش ندارند متفاوت باشد. در خیلی زمینه ها این تفاوت قیمت بسیار زیاد نیست و یا ممکن است اختلاف قیمتی بسیار باشد ولی قطعا کیفیت تولیدات فولاد مبارکه جای هیچ شکی برای انتخاب یک محصول با کیفیت باقی نمی گذارد.

 

قیمت میلگرد ذوب آهن

 ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه اصفهان دو کارخانه مطرح داخلی در تولید میلگرد و دیگر محصولات می باشند. قیمت میلگرد ذوب آهن  و فولاد مبارکه تفاوت چندانی ندارد. اصفهان به دلیل دارا بودن این دو کارخانه بزرگ یکی از قطب های تولید آهن کشور است. علاوه بر اصفهان اهواز شهر دیگری است که در این زمینه حرفی برای گفت دارد و جز قطب های اصلی این زمینه در کنار اصفهان  قرار دارد. اما بیشترین تفاوت این دو صنعت در تولید ورق های صنعتی است. پس می توان گفت قیمت میلگرد ذوب آهن  و فولاد مبارکه اصفهان و حتی فولاد خوزستان خیلی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

 

قیمت میلگرد زاگرس

برای خرید میلگرد برندهای متفاوتی موجود است از برند مخصوص فولاد مبارکه گرفته تا ذوب آهن و زاگرس. دو برند اول در شهر اصفهان و برند آخر در شهرکرد واقع شده است. قیمت میلگرد زاگرس شاید از لحاظ هزینه باربری با میلگرد ذوب اهن و فولاد مبارکه متفاوت باشد که آن هم بسته به شهر محل سکونت خربدار دارد. پس تا بدین جا متوجه شدیم که یکی از عوامل تاثیر گذار قیمت میلگرد زاگرس ، ذوب آهن و فولاد مسافت خریدار و فروشنده است. در اکثر مواقع قیمت های زاگرس مشخص و قیمت های ذوب آهن در سایت نامشخص است که خریدار مربوطه باید بعد از انتخاب محصول مورد نظر با کارشناس مریوط تماس حاصل فرماید.

 

 

قیمت تیرآهن

کشور ایران یکی از غنی تری منابع سنگ آهن است که این امر موجب ایجاد کارخانه های  بسیار در زمینه تولید آهن آلات نیمه آماده است. برخی از این کارخانه ها عبارتند از ذوب آهن، نورآریان فولاد، ناب تبریز، فولا خوزستان و ... است. معمولا قیمت تیرآهن در تمامی این کارخانه ها به شکلی ثابت است مگر در یکسری از تولیدات این کارخانه جات که بسته به نوع مواد استفاده شده در آن و یا حجم های تولید که در قیمت تاثیر گذار است باعث اختلاف سطح قیمت تیرآهن در بازار برای این محصول شود. از طرفی باید در مورد مسیر باربری این محصول برای خریدار را هم در نظر گرفت.

قیمت نبشی

قطعا در تولید یک محصول عوامل بسیاری می تواند دخیل باشد از جمله کیفیت مواد اولیه در تولید آن، وزن محصول خروجی و ابعاد آن. در کل نبشی ها در هزینه های تمام شده ساخت یک سازه تاثیرگذار هستند. برای همین هرگونه تغییر قیمت نبشی می تواند بازار ساخت و ساز را دگرگون کند. برای همین اکثر انبوه سازان سعی بر آن دارند که مناسب ترین نبشی ها را در طول پروژه انتخاب کنند که بعد با مشکل مواجه نشوند. در بیشتر موارد قیمت نبشی را بیان نمی کنند و بعد از معرفی محصول خریدار را به کارشناس مربوز به آن محصل ارجاع می دهند. علت این امر عوامل بسیار زیادی است که تغییر در هر کدام منجر به تغییر در قیمت نهایی خواهد شد.

قیمت ناودانی

ناودانی ها انواع مختلفی هستند از جمله مشبک و ساده که همین امر خود در قیمت ناودانی تاثیر گذار خواهد بود.به غیر از مدل ناودانی که خود در به کار بردن مواد و تولید آن تاثیر گذار است در حال حاضر نوسانات ارزی مورد دیگری است که در قیمت ناودانی می تواند موثر باشد. بخصوص ناودانی های وارداتی که بسیار زیاد تحت تاثیر این عامل قرار می گیرند و حتی ممکن است قیمت آن را ناگهانی زیاد کنند.

 

قیمت ورق فولادی

نام دیگر ورق فولادی ورق سیاه است که در اکثر صنایع استفاده بسیار زیادی از آن می شود. جالب است بدانیم این محصول فقط در صنعت مادر تولید و مصرف نمی شود بلکه در لوازم خانگی، کارخانه جات خودرو  و کشتی سازی نیز پرکاربرد هستند. پس همین عوامل ابتدایی که شامل نوع مصرف محصول است می تواند در قیمت ورق فولادی اثیر گذار باشد. در ایران کارخانه های بسیاری  در این زمینه مشغول به فعالیت هستند بریا مثال فولاد مبارکه و فولاد اکسین خوزستان ممکن است تفاوت قیمتی در تولیدات این کارخانه ها مشاهده کنید یکی از علت های آن ضخامت ورق های تولید شده در اینکارخانه ها است که بر رو ی قیمت ورق فولادی موثر است و به طبع کارآیی خواص خود را نیز برای خریدار به همراه دارد.

 

قیمت آهن

در حال حاضر صنعت فلاد کشور ما با نوساناتی همراه است که به دلیل قیمت های جهانی است این عامل نه تنها بروی فولاد بلکه بر قیمت آهن نیز تاثیر دارد که خود یکی از عوامل نارضایتی مشتری ها را در دارد. البته نباید غافل شد که عوامل داخلی ای هم در این نوسانات دخیل هستند.با توجه به اینکه در هر کشوری بازار آهن و فلز جز مهم ترین و کاربردی ترین محصولات تولیدی هستند این نوسان قیمت بروی بقیه اقلام هم تاثیر خود  خواهد گذاشت.  از دیگر علل قیمت آهن میزان عرضه و تقاضا، قیمت انرژی و موجودی انبارها است. در حال حاضر دیگر کشورها راه حل این مشکل را در ایجاد بازار آزاد می دانند که تا حدود زیادی شفاف سازی و سلامت را به بازار بر میگرداند.

 

قیمت قوطی و پروفیل

باید توجه داشت در حال حاضر قیمت قیمت قوطی و پروفیل داخلی افزایش یافته است که دلیل آن اقدامات دفاع تجاری در اتحادیه اروپا برای منع واردات این محصول است. جهش ناگهانی قیمت دلار نیز بی تاثیر نبوده است، و با افزایش ناگهانی آن قیمت قوطی و پروفیل هم دست خوش تغییرات فاحشی شد. در هفته های اخیر کاهش نامحسوسی را در این زمینه شاهد بود که نسبت به دیگر بازارها شتاب کمتری داشت. در کل چیزی که مشخص است نرخ قیمت دلار است که با قیمت محصولات فلزی ارتباط مستقیم دارد.

 

 

 

 

قیمت سیم آرماتور بندی

درست است که امروز در زمینه تجهیزات و مصالح ساختمانی پیشرفت بسیاری رخ داد است ولی هنوز که هنوز است بیشتر انبوه سازان در تولیدات خود از بتن و فولاد به دلیل مقرون بصرفه بودن آن استفاده می کنند. حتی قیمت سیم آرماتور بندی و تجهیزات مرتبط با آن در این مقرون بصرفه بودن تاثیری ایجاد نمی کند و هزینه کار نسبت به تجهیزات جدید کمتر است. فولادی که در بتن استفاده می شود را اصطلاحا ارماتور یا میلگرد اجدار می گویند که نحوه اتصال ارماتور ها در سازه بسیار مهم است حتی کیفیت تولید یآن در کل سازه تاثیر خود را خواهد گذاشت. قطر میلگرد استفاده شده در بتن، مقاومت کششی سیم از دیگر عوامل کاهش یا افزایش قیمت سیم آرماتور بندی است.

قیمت ورق رنگی

صنعت فولاد در کشور جز صنایع پیشرفته محسوب می شود  اما متاسفانه هنوز در زمینه تولید ورق رنگی  مخصوصا ورق رنگی با ضخامت کم به خودکفایی لازم نرسیده ایم و مصرف کننده مجبور به خرید محصولات وارداتی در این زمینه است که قطعا بروی قیمت ورق رنگی با توجه به نوسانات بسیار بازار ارز تاثیر خواهد گذاشت. بیشتر نیاز بازار ورق رنگی با ضخامت 4دهم میلی متر است که آن هم وارداتی یافت می شود. البته باید در نظر داشت ورق های تولیدی فولاد مبارکه درصد کمی از سهم بازار آزاد را شامل می شوند به دلیل اینکه مصرف کننده برای خرید باید کد خرید داشته باشید که همین درصد کم خود بر قیمت ورق رنگی بی تاثیر نیست.

قیمت ورق استیل

از پرکاربردترین ورق های استیل ورق استیل نگیر است که در انواع مختلفی تولید می شود. در حدود 6 نوع ورق استیل نگیر در بازار موجود است که ضخامت هرکدام در قیمت ورق استیل تاثیر دارد. علاوه ورق استیل نگیر در بازار نوع دیگری از ورق استیل با نام ورق استیل بگیر همم موجود است. علت اینکه قیمت ورق استیل نگیر نسبت به نوع دیگر آن بیشتر است استحکام بسیار بالای آن در مصارف مختلفی است که دارد.

خرید میلگرد

میلگرد ها معمولا در دسته فولادهای معمولی در گروه نرم با کربن حداقل 25 صدم درصد هستند این مسئله باعث می شود برشکاری، جوش کاری و شکل پذیری سرد بسیار عالی از خود نشان دهند. به همین دلیل خرید میلگرد مورد استقبال بسیار زیادی است. میلگرد بسیار کاربردی است و در ارماتور بندی و بتن آن موجود است، برای خرید میلگرد متناسب با نوع کار می توان مدل ساده، آجدار که هر کدام باز بسته به نوع نیاز خریدار زیر دسته های خاص خود را دارند تقسیم می شود.

فروش میلگرد

نکته بسیار مهم قبل از فروش میلگرد این است که ابتدا هدف مصرفی خریدار را پرسیده و آن را به طور کامل روشن کنیم. بعضا دیده شده است که خریداران بدون داشتن اطلاعات کامل اقدام به خرید این محصول کرده اند و در هنگام کار از مدل خریداری شده پشیمان شده اند. حتی اگر حس می کنید خریدار کاملا از خرید نوع محصول خود مطمئن است بهتر است یکبار دیگر تمامی محصلات متناسب با هدف فرد را برایش توضیح داده و سپس اقدام به فروش میلگرد کنیم این عامل خود اطمینان مشتری چه قبل از خرید از شما چه پس از خرید از نحوه پیاده سازی کار را ایجاد می کند.

قیمت ورق گالوانیزه

یکسری عوامل در روند افزایشی قیمت ورق گالوانیزه موثر است مثل شروع فصول برودتی، تاخیری ای که تولید کنندگان در تحویل کالاها دارند، شایعات تورمی در بازار، افزایش نرخ های ارز. ایران بزرگترین کشور صادر کننده وق گالوانیزه است. با ورود به مرحله دوم تحریمات و کم شدن صادرات محصولات فولادی بازهم تغییرات بسیاری را در ابن بازار شاهد هستیم که قطعا این تاثیر بروی قیمت ورق گالوانیزه هم خواهد بود.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 126 تاريخ : شنبه 1 شهريور 1399 ساعت: 16:12

برج خنک کننده

 

در حالت کلی  برج خنک کننده آب در گردش کندانسور سیستم های فرآیندهای صنعتی، تهویه مطبوع، نیروگاه ها و دیگر صنایع مختلف را بر اساس روش انتقال حرارت توسط انتقال جرم انجام می دهد. در این دستگاه ها آب بروی المان های واسط مثل تخته ها باعث پخش آب بروی سطوح و کم شدن سرعت عبور آب و بالا رفتن میزان رطوبت و تبادل حرارتی که بین جریان آب ورودی به برج خنک کننده و هوای عبوری از داخل سیستم که منجر به کاهش دمای آب در این دستگاه خواهد شد. اگر به دنبال انتخاب ظرفیت مناسب برج های خنک کننده هستید باید در نظر داشته باشید که حداکثر اختلاف دمای آب ورودی و خروجی از برج خنک کننده  از اختلاف دمای آب ورودی و دمای مرطوب هوا کمتر باشد. به عبارتی دیگر کمترین دمای آب خروجی از برج خنک کننده همیشه چند درجه بیشتر از دمای هوای مرطوب محل قرار گیری برج خنک کننده است. هرچه درجه رطوبت محیط کمتر باشد راندمان خنک کنندگی آب خروجی بهتر است.

 


 

 

برج خنک  کننده بتنی

 

برج های خنک کننده اتواع مختلفی دارد یکی از این انواع برج خنک کننده بتنی است.  برج خنک کننده بتنی همان طور که از اسم آن مشخص است این سازه و بدنه اصلی آن از بتن ساخته شده است و بیشتر به شکل هزلولی( برج خنک کننده نیر.گاه ) یا مکعبی ساخته می شوند.ابعاد بسیار بزرگی دارند و حتی ارتفاع آن ها گاها به 150 متر نیز می رسد.ساخت این برج های خنک کننده بسیار پرکاربرد و هزینه بر است و به دلیل اینکه در هر مرحله از ساخت نیاز به خشک شدن کامل بتن است جز سازه های زمان بر محسوب می شود. اما عملکرد بسیار عالی دارند و آب با دمای بسیار بالا را براحتی خنک می کند. رعایت ابعاد و دقت بالا در ساخت بسیار مهم است در داخل بدنه برج خنک کننده بتنی  قطعات  تقویتی فلزی بکار برده می شود. علت این کاربرد و استحکام شدید این ساز ه برای مقاوم کردن آن در برابر زلزله است. این نوع برج خنک کننده باید در طول سال مدام و طی برنامه ریزی های مرتب چک شده تا اگر اثری از تخریب و خوردگی در ان دیده شد سریعا این مسئله برطرف شود. این کار خود هزینه هایی را بر سازمان تحمیل می کند. این نوع برج خنک کننده در برابر آتش سوزی بسیار مقاوم است اما در هنگام اطفای حریق ممکن است یکسری از قسمت ها به دلیل خنک شدن سریع آسیب ببیند که باید حتما بررسی و رفع آسیب شود.

 

 

 

برج خنک کننده فایبرگلاس

 

نوع دیگر این دستگاه برج خنک کننده فایبرگلاس است. به علت قرار گرفتن این برج ها در محیط باز و بخصوص بودن برج های خنک کننده در معرض مستقیم تابش نور آفتاب نیاز به بدنه ای با پوشش مناسب برای مقابله با اشعه آفتاب هستند. علاوه بر این اجزا داخلی بدنه هم بصورت مداوم در برابر رطوبت و آب باید مقاوم و ضد زنگ باشند پش باید مهر های و ساختار درونی از فولاد ضد زنگ باشند. در خرید این دستگاه حتما به این دو نکته مهم توجه کنید. بطور کلی فایبر گلاس نوعی کامپوزیت است و بمعنای ترکیب پلیمر با شیشه است. فایبر گلاس از ترکیب دو ماده الیاف شیشه ای و چسب مخصوص رزین تشکیل شده و نسبت به سایر پلیمرها مقاومت تر است. برج خنک کننده فایبرگلاس انواع مختلفی دارد پرکاربردی ترین آن ها برج خنک کننده فایبر گلاس مخروطی مدار باز و مکعبی است. در این دستگاه تبخیر آب سبب افزایش رطوبت هوای خروجی می شود. در این تجهیزات آب داغ توسط هوای محیط بیرون سرد می شود.

 

برج خنک گالوانیزه

 

همانطور که از اسم آن مشخص است برج خنک کننده گالوانیزه  نوعی از برج های خنک کننده است که بدنه آن از جنس فلز گالوانیزه است. در بهترین حالت و شرایط نگهداری عمر این برج ها 20 سال است. بیشترین نقطه ضعف این دستگاه خوردگی فلز و زنگ زدگی آن است. یک نوع از زنگ زدگی های برج خنک کننده گالوانیزه  زنگ زدگی سفید رنگ است که به علت جمع شدن رنگ سفید رنگ واکس مانندی از جنس روی است علت بوجود آمدن آن هم وجود مواد با PH بالا است ،که به سرعت اتفاق می افتد و تمام سطح دستگاه را پر می کند. اگر این مشکل سریع برطرف نشود باعث از بین رفتن پوشش گالوانیزه خواهد شد. البنه این مسئله قابل حل است در ابتدای راه اندازی دستگاه با مشورت و نظارت  کارشناس آب، از آب پردازش شده ای استفاده کنید که فاقد مواد تولید کننده زنگ سفید باشد. در نگهداری این دستگاه حتما بقیه رسوب ها هم باید بررسی شود. و برنامه منظم و دقیقی برای تمیزی سطوح در نظر گرفته شود البته با دقت که مشکلی پیش نیاید.

 

 

 

 

 

برج خنک کننده مدار بسته

 

از دیگر انواع متفاوت برج های خنک کننده برج خنک کننده مدار بسته و مدار باز است. اما نوع مدار بسته طرز کار متفاوتی با نوع مدار باز ان دارد. نوع مدار بسته انواع متفاوت  مزیت های بسیاری نسبت به نوع دیگر ان دارد. علت اصلی اختلاف این دو نوع مکانیزم به کار رفته در آن ها است.  هر کدام برای ایجاد هوای خنک از سیستم های مختلفی استفاده می کنند. نوع خشک یا همان نوع برج خنک کننده مدار بسته برای مناطق که با کمبود شدید آب مواجه هستند مناسب است چون بدون تبخیر آب است. این نوع برای خنک کردن از نوعی روغن استفاده می کنند. علاوه بر محیط هایی که با مشکل کمبود آب مواجه هستند چون برای خنک کردن به دمای محیط بیرونی هم بستگی دارند برای مناطق مرطوب نیز بسیار مفید خواهند بود. همین طور برای فضاهایی که با کمبود محیط کاربری مواجه هستند می تواندکاربردی باشد. به دلیل اینکه مساحت اشغال شده توسط آن بسیار کم است و چون نسبت به نوع باز آن ارتفاع کمتری دارد می توان جز مزایای دیگر آن هم باشد. مهمترین قسمت آن مدار بسته الکتروموتور است که قدرت لازم تحرک فن ها را ایجاد می کند. به دلیل اینکه برای نصب کویل ها پارامترهای متفاوتی نیاز است انتخاب هر کویل به خود دستگاه مربوط است. مثلا کویل های محیط اداری با محیط مملو از املاح معدنی و اسیدی متفاوت است.

 

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 150 تاريخ : شنبه 1 شهريور 1399 ساعت: 15:32

جک پالت

جک پالت  وسیله ای برای جابجایی، بلند کردن و حمل و نقل مواد مختلف در مکان های مختلف از جمله انبار، کارخانه، سردخانه و مکان های دیگر استفاده می گردد. کاربرد جک پالت  برای حمل و نقل لوازم و مصالح در پروژِه های ساختمانی و کارخانجات و … به وسیله جرثقیل سقفی می باشد. امکان باز و بسته شدن طولی و عرضی بالابر همراه با تنظیم دلخواه و امکان تغییر محل گیر برای تنظیم مرکز ثقل، از جمله مزایای جک پالت می باشد.

پالت پلاستیکی

در حال حاضر استفاده از پالت پلاستیکی نسبت به پالت های چوبی بسیار زیاد تر شده است. درموضوع پالت پلاستیکی به علت وزن کم و استحکام زیاد مورد استقبال انباردارها قرار گرفته است که به راحتی می توان برای جابجایی و حمل و نقل از آن استفاده کرد. بنابراین به دلیل جنس پلاستیکی، قابلیت شستشو و گندزدایی پالت ها را همراه دارد و همچنین علت استفاده از دانه های پلاستیکی  می توان در رنگ های مختلف درست کرد که این امر باعث استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است.

جرثقیل سقفی

امروزه جرثقیل سقفی با توجه به پیشرفت تکنولوژی مورد استقبال انواع کارگاه ها و کارخانه ها برای حمل و نقل و جابجایی انواع محصولات را فراهم شده است که باعث افزایش سرعت عمل و ایمنی پرسنل شده است. استفاده از جرثقیل سقفی با توجه به نوع کاربری دارای تنوع مختلفی می باشد که از جمله آن ها جرثقیل های تک پل، آویز، رونشین، دوپل، پردازش، بازویی، مونوریل، سقفی دروازه ای و سقفی مدولار می باشد. بنابراین جرثقیل سقفی بهترین روش برای جابجایی مواد در سالن های بزرگ در نظر گرفته می شود.

لیفتراک

 لیفتراک یک وسیله صنعتی کوچک برای لند کردن و حرکت دادن بارها با وزن و حجم متفاوت می باشد.  لیفتراک پاسخگویی نیاز انبارها و سایر صنایع که نیاز به ذخیره کردن و انبارداری دارند را جواب می دهد. منابع قدرت لیفتراک ها به دو دسته طبقه بندی می شود: الکتریکی یا باطری و موتورهای احتراق داخلیمی باشد. لیفتراک ها دارایی صندلی برای اپراتور می باشد که اجازه نشستن اپراتور در حین باربرداری و حرکت را می دهد در صورتی که برخی دیگر از ماشین آلات لیفتینگ فاقد این امکانات هستند. استفاده از آنها روز به روز در صنایع مختلف در حال گسترش است. این دستگاه دارای اجزا و قطعاتی است که برای یک عملکرد موثر مورد استفاده قرار می گیرد. 

استاکر

استاکر یک نوی دیگری ازتجهیزات انبارداری می باشد که وظیفه ی حمل و نقل بار را بر عهده دارد که مورد استقبال کارگاه ها و کارخانه ها و ... قرار گرفته است. استاکر در دنیا بعد از لیفتراک محبوبترین وسیله ی حمل و نقل است که معمولا در فضای سرپوشیده  و مکان هایی که محدودیت فضا دارند بسیار مناسب هستند یکی از مهم ترین دلایل استفاده از استاکر به جای لیفتراک برای جابه جایی کالا ، کوچک بودن ابعاد استاکر در مقایسه با لیفتراک و قدرت مانور بالای استاکر در فضاهای کوچک کاری می باشد. به طور کلی قیمت استاکر مناسب تر از لیفتراک می باشد که بنابراین مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.

 

بالابر ثابت

بالابر دستگاهی است جهت جابه جایی وسایل و افراد بالابر ها انواع مختلفی دارند که هر کدام مکانیزم مخصوص به خود را دارند. بالابر ثابت بدون تردید بالابرها ازمهم ترین تجهیزاتی هستند که برای دستیابی راحت و ایمن افراد به نقاط کور و مرتفع ازآن ها استفاده می شود. بالابر ثابت برخلاف تصور عموم با لیفتراک ها و آسانسور ها و جرثقیل ها متفاوت هستند. بالابر برای جابجایی، حمل و انتقال بار و نفرات در شرایط مختلف استفاده می شود.

بالابر دستگاهی است جهت جابه جایی وسایل و افراد بالابر ها انواع مختلفی دارند که هر کدام مکانیزم مخصوص به خود را دارند یکی از انواع بالابر ها بالابر ثابت می باشد. اینگونه بالابر ها را در جهت جابجایی بارهای سنگین و یا انتقال بار،خودرو در خطوط تولید، انبارها استفاده می کنند. بالابرهای ثابت نیازمند یک چاهک جهت جمع شدن دستگاه هستند.

سازه جرثقیل سقفی

سازه جرثقیل سقفی در انواع گوناگون و قابلیت های مختلف جهت جابجایی اجسام و اشیاء سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. انتقال مواد در خط تولید و سیستم های انبار برای جابجایی از جمله وظایف جرثقیل سقفی است که بعنوان مناسب ترین و بهترین وسیله در این زمینه ها می باشد. سازه جرثقیل سقفی مورد کاربرد در داخل سوله بوده و کارگاه هایی که داخل سوله مشغول به فعالیت می باشند می توانند از این نوع جرثقیل استفاده نمایند. بنابراین جرثقیل سقفی جهت جابه جای اجسام و قطعات سنگین در داخل سالن های کارگاهی و صنعتی و انبار های تولیدی و مصرفی در 6 جهت (بالا و پایین ، چپ و راست، جلو و عقب) مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

بالابر نفری

در یکسری از مکان ها مثل خانه های چند طبقه ساخت قدیم یا مکان هایی که امکان نصب آسانسور در آن ها وجود ندارد از بالابر نفری استفاده می شود.  با اضافه کردن اتاقک، حفاظ و سیستم ایمنی به بالابرهای ثابت موجود می توان به یک بالابر نفری با امنیت بالا و کاربری عالی مثل آسانسور رسید. علاوه بر خانه های مسکونی امروزه از این نوع از بالابرها برای پروژه های ساختمانی نیز استفاده می شود. برای جابه جایی کارگرها به طبقات بالایی در حین انجام پروژه. در بین انواع آن نوع بالابر هیدرولیکی با مکانیزم قیچی یا آکاردئونی نوع مطمئن ترآن است، ایمنی آن بسیار بالاتر بوده و نوع کابلی آن جز نوع خطرناک آن است چون احتمال چاره شدن کابل یا خارج شدن از قرقره، گیرکردن اشیاء یا موارد خطرناک دیگر وجود دارد.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : جرثقیل , لیف تراک, نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 129 تاريخ : شنبه 29 شهريور 1399 ساعت: 16:07

لینک دوستان

خبرنامه